Idag är det vår !

Vilken härligt vår-väder det är idag !
Helt underbart efter en vecka med både snö,hagel och regn (typiskt april-väder med andra ord!)
Men idag så klarnade det helt plötsligt upp och solen lyser och värmer så gott.
Jag & Patric och Marianne & Blixten tog oss en lång-promenad på 1,5 timme och bara NJÖT.
Även om promenaden kantades av skogs-vägar som knappt går att komma fram på och leriga vägar som alla timmer-bilar kört sönder *ler* Men det är BRA motion särskilt med en vagn som ska puttas oxå,men lilleman fick faktiskt gå imellanåt när det inte gick att köra ;-)
Det finns i vilket fall hopp om att våren & sommaren kommer i år oxå :-)

Annars grämer jag mig mest över att HV71 förlorade semi-finalen igår mot Färjestaden,vilken rysare !!!!!
Alldeles för mycket rysare för min smak *ha ha*
Frölunda-Färjestaden i finalen...vad ska man hålla på där...det är ju som att välja mellan pest eller kolera typ ;-)
Nä nu sätter vi hoppet till Öster istället :-)
Jag,pappa och Nickas ska gå och se dem spela live på långfredagen mot Elvsborg,det ska bli skoj :-)
Våran julklapp till pappsen.


Nu ska jag fixa lite lunch till mig och barnen,gissar att Hanna kommer hem från skolan snart-sen är det PÅSK-LOV !Ljuvligt :-)
En dag på fritids/dagis nästa vecka för dem,på måndag,sen är vi hemma resten av veckan *skönt*



Kommentarer
Postat av: smurfan

Vaavavvavav VÅR var då ????????*viskar jag har fått en mac mini **

2006-04-07 @ 20:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback