Ledig :)

Idag är jag och lilleman hemma och lediga *skönt*
Längesen som bara jag och Patric hade en förmiddag hemma själva,mysigt !
Hade tänkt att vi skulle ge oss ut på en cykel-tur här nu på förmiddagen men det blåser och regnar så vi får nog avvakta !
Annars har vi varit riktigt duktiga och cyklat ca 1 timme varje dag sedan cyklarna plockades fram i helgen :)
Jätte härligt !(Även om det känns i rumpan kan jag lova ;-)

Igår var jag med Hanna på återbesök på öron för att göra hörsel-testet efter insättningen av plaströren och det gick jätte bra !Hon hörde precis som hon skulle igen,skönt att få det bekräftat även om vi oxå förstått att hon hör normalt igen.
Däremot blev jag så besviken över att vi inte fick träffa någon läkare *muttrar*
Nej de skulle inte kalla henne förrän efter sommaren :(
Hade så många frågor till läkaren ang rören och Hannas simning.
Det står så luddigt på lappen vi fick med efter operationen,
Hanna avskyr verkligen att behöva ha öron-proppar i när hon simmar och hon saknar att inte få dyka.
Men man kanske kan ringa och få en telefon-tid iaf ?!
Ja ja det ordnar sig :-)

Annars hade jag utrensning i barnens garderober igår och plockade bort massor med kläder,
det var så behövligt !
Har lagt ut en del av Patrics kläder på Tradera nu,och hoppas på att få en del sålt :)
Ska ta tag i Hannas kasse under dagen här sen.
Hade egentligen behövt rensa i min garderob oxå !!!
Kläderna finns under Jessa** om nån är nyfiken ;-)

Sen i helgen jobbar jag 2 nätter sen,både fredag & lördag natt så det blir inte så mycket social tid.Hoppas bara att jag kan sova hela dagen på lördag,
har aldrig gjort 2 nätter i rad sen jag började på SOS däremot hände det då och då på mitt gamla jobb och det var aldrig några problem-så jag hoppas att det ska gå bra !

Nejhe ha en bra dag allesammans :)
Ska försöka plocka iordning lite i röran här nu !



Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej gumman!!

Insåg att det var ett tag sedan jag kikade in här *skäms* Nu hade du skrivit lite nytt i alla fall!

Ni är så duktiga som cyklar varje dag, heja heja!!!

Pussar och kramar!!

Postat av: Anna O

Det var hemskt vad du ändrar om här förresten! Du ändrade ju nyss?!?! Eller du kanske bara vill vara som jag? *härmis* *s*

Blev så GLAD när jag fick ditt mail, GUD så trevligt vi ska ha!!!! *längtar som en TOK*

Pussar och kramar!!

2006-04-23 @ 18:59:02
URL: http://gumsan70.blogg.se
Postat av: Jessica

*skrattar*
Ja jag VET att jag ändrar om här,hittar ingen bakgrund som jag trivs bra med :(
Skulle vilja göra en själv men det går ju inte ;)

2006-04-23 @ 19:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback