Bilder från sista semester-veckan bla !

Sitter här och väntar på att mina kort ska laddas upp till Fuji så jag tänkte passa på att skriva några rader :)
Är ganska så trött idag,vaknade i morse med en tryckande huvudvärk och magknip,
fick springa ut på toa och hade nästan kramper i magen.Var inte dålig i den på något vis men det gjorde så ONT !Kunde knappt gå därifrån på 2 timmar,sen släppte det äntligen av.
Fattar inte vad det var!?
Hade lite känningar av den igår på jobbet också men inte alls så här...*mysko*
Nu är det iaf bättre,men känner att tröttheten är ganska påtaglig idag.
Ja ja !
Slapp iaf att gå in på beredskapen i natt,och nu när jag pratade med Pierre på jobbet vid 21-tiden så var det lungt så jag hoppas det håller sig så hela natten !

Vi har haft en riktigt bra dag idag iaf trots att den började lite tokigt.
Patric har äntligen fått leka med sin kompis Isak,
Isak har varit här i stort sett hela dagen och jag har knappt sett av grabbarna,de leker otroligt bra tillsammans :) Mest pirat,polis & spindelmannen-lekar *fniss*
Jag och Hanna har hjälpts åt att städa litegrann och sen efter lunch fick vi besök av Petra & grabbarna bus :-) Så himla kul att få träffa dem lite,det har definitivt varit full rulle här i eftermiddag.


Nils

Nils

Nils&Oskar på besök

Nils och Oskar ute på bus-uppdrag :-)

Vi tillbringade ju iaf våran sista semester-vecka nere i Blekinge,
jag,Morgan och barnen.
Det var nog precis vad vi behövde hela familjen,bara släppa allt och åka iväg.
Vi började först med en utflykt till Sailet i Karlskrona på fredagen i vecka 3l.
Det var en super härlig dag,solen sken och massor av folk,marknads-stånd,båtar och underbar stämning !

Sail1

Patric

Sail2

Hanna

                                       
 

                    Det fanns massor av båtar av alla dess slag att titta på men det häftigaste var
                    nog Jas Gripens flyguppvisning,de är mäktiga de där planen!
                    Patric var alldeles till sig,så nu har han bestämt sig för att bli pilot
                    och nästa år när vi åker dit ska han åka med i det där planet =)

På lördag-eftermiddagen sen så packade vi ihop våra saker och åkte ner till husvagnen i Norje Boke.
Och på söndagen vaknade vi till strålande sol och så hade vi det hela veckan.
Solen sken och vi låg bara på stranden hela dagarna och NJÖT ,både barnen och vi badade massor (det var runt 23 grader i havet),jag läste och löste massor av korsord under veckan och Morgan soduko.Jag började tom sticka strumpor igen-det är ett tecken på att jag är avslappnad *S*
(Så nu blir det kanske strumpor klara till barnen till vintern Anna *blinkar*)
Jag lämnade bara campingen en gång när vi var tvugna att handla lite ordentligt annars var det bara så lungt och stilla!!
Från början var det tänkt att vi skulle kört hem på onsdag-kvällen men när det närmade sig så ville ingen av oss hem utan vi beslöt oss för att stanna kvar tills på fredagen!
Dessutom kom vår kompis Ingela ner på tisdag-kvällen med sina barn Amanda& Filip så barnen hade ju super kul tillsammans,de lyckades få camping-plats bara ett par meter från våran husvagn ;-))

Husvagn1

Patric,Filip & Amanda

Husvagn2

På stranden...Hanna,Amanda & Patrics rygg ;)

Husvagn3

Min stora älskling !

Sen i fredags åkte vi hemåt igen,och då hade det även börjat regna i Blekinge.
Här hemma har regnet banne mig VRÄKT ner sedan dess :(
Även om jag tycker att det är skönt att det är svalare så är jag lite less på regnet redan *är man nånsin nöjd* ;-)

I lördags sen tillbringade vi dagen tillsammans med i stort sett hela mammas släkt.
Släkt-träff i Herråkra efter Jenny & Wilhelm Karlsson !
Vi var 56 personer som samlades och det var riktigt trevligt,trots att vädrets makter inte var med oss.

Släkt4

Närmast kameran sitter mamma,och mittimot min lillebror Niclas,
pappa och kusin Jimmy :)

Släkt1

Världens sötaste kusin-barn...lilla Elin

Släkt3

Sysslingarna Patric & Simon spelar Gameboy

Släkt2

Hanna och Elin-bus :)

Nu är jag så trött så jag ser knappt längre vad jag skriver så nu ger jag mig av till sängen.
Natti natti !


Kommentarer
Postat av: Anna O

*tjohoooo* Strumpor, äntligen *fnissar* Om jag har tur kanske de är klara till vintern sen ;-)

Gud så söta Oscar o Nils är, förstår att det var full rulle under eftermiddagen när de var på besök.

Men du hjärtat, vad är Karslkorna för ställe?! *s* Du får nog faktiskt börja skylla på åldern snart tror jag minsann!

Pussar och kramar i massor!!

Postat av: Jessica

*skrattar*
Såååå nu är det borta ;-)Hade inte ens reflekterat över att jag stavat så illa,det är tur jag har dig :)
Men eftersom jag inte är lika "gammal" som dig ännu så tänker jag skylla på trötthet *fniss*

2006-08-17 @ 08:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback