Enkät,om mig (snodd från Binks)

1. Var hittade du den här listan?
Hos
Binks

2. Var är dina föräldrar födda?
I Attsjö & Rinkaby (båda 2 orter utanför Växjö :)

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Oj minns inte riktigt,installerade en väldans massa program när datorn var ny ;)

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Just nu Royal Thai

5. När badade du i en pool senast?
Hos Bea i juli,efter ambulans-festen ;-))

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
I mellanstadiet vill jag minnas att jag var med i en

7. Hur många barn vill du ha?
Har 2 men drömmer om 3...

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Jazz...finns det nåt gräsligare?!

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Japp

10. Vad har du för TV-kanaler?
Många...1,2,3,4,5,6...osv....tittar nog inte ens på hälften ;)

11. Har du åkt moped någon gång?
Jajamen

12. Har du busringt någon gång?
Hi hi...det hände i min barndom ;-)

13. Har du fått felparkeringsböter?
Hm ja,det har hänt en gång för många år sen då lyckades jag dra på mig böter av en polis,parkerade lite fint & smidigt på ett övergångställe i ett mindre samhälle medans jag och en kompis gick in i en affär och kikade på kläder....polisen tyckte inte det var lika smart *konstigt* ;-))

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej,tyvärr inte !Hade nog inte tvekat att hoppa fallskärm innan barnen om jag fått chansen,nu skulle jag nog tänka efter ordentligt OM frågan skulle komma upp ;-)

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Måste nog vara Teneriffa,har aldrig varit utanför Europas gränser tyvärr...

16. Har du en egen trädgård?
Oh ja,en stor en :-)

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Läser inte serier men min favvis som liten var Kalle Anka :)

18. Kan du alla orden i nationalsången?
Ja det tror jag nog att jag kan

19. Badkar eller duschkabin?
Badkar är härligt men jag använder det alldeles för sällan !

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Hm,vi såg "Wallander-Steget efter" i fredags,den var bra :)

21. Favoritpizza?
Milano

22. Chips eller popcorn?
Inte jätte förtjust i nåt av det,föredrar nog ostbågar/bollar i såfall

23. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder väldigt sällan,blir mest läppglans isåfall.

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Hm näää

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Inte det heller...

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Tillsammans med Morgan och våra vänner Peter & Lotta,
vi åt thai-mat :)

28. Favoritchoklad?
Måste man välja?!?Älskar choklad i alla dess former

29. När röstade du senast?
I nån kvällstidning förmodligen!

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Tål inte tomater så det minns jag inte ens,odlar därmot egna till övriga familjen som inte vill
bli röda i år :(

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Inte vad jag kan minnas...

32. Är du bra på matlagning?
Ja hyfsat :-) Tycket det är kul iaf !!

33. Klarar du att tanka själv?
Ehh...ja :)

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nix

35. Pepsi eller Coca Cola?
Pepsi Max

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
I mitt nuvarande jobb måste vi vara uniforms-klädda,ganska så fånigt egentligen eftersom ingen ser oss,men är är ändå ganska skönt att slippa bry sig om vad man ska ha på sig på jobbet ;-))

37. Vad var det senaste du handlade?
En torktumlare

38. Har du kräkts offentligt?
Har säkert hänt *vill inte ens minnas*

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Kan man inte få både och *fniss*

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja :)

41. Har du ringt något betalnummer?
Ja för att skänka pengar och rösta i tävlingar typ Idol å så ;-)

42. Kan man vara vän med sitt ex?
Varför inte?

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Min mamma när hon låg där i våras

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Var alldeles flintis på den tiden

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Pratat in ett eget litet svar,inget skojigt bara sakligt typ...

46. Vad har du i din väska?
Plånbok,nycklar,mobil och en massa annat oviktigt rymms där ;)

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Njuter av lite egen-tid,sitter vid datorn eller tv:n...läser eller löser ett korsord innan jag somnar.

48. Vad är du tacksam för idag?
Livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback