Skolstart !

Imorgon är det dags för Hanna att börja skolan igen,
i 2:an !!!
Jag kan knappt förstå det,det kändes jätte stort när hon började 1:an förra året men det här känns nästan ännu större ;-)
Min lilla tjej har blivit så STOR !
 
I fredags var vi på stan Hanna och jag och shoppade inför skol-starten,det var så himla mysigt :)
Älskar det där lika mycket som Hanna tror jag,
och man minns definitivt spänningen som det var att börja skolan igen efter ett långt sommarlov !!

Skolstart

Vi handlade iaf:
*Gympa-kläder på Stadium
*Skol-väska
*Pennskrin,pennor,lukt-suddigummi och penn-vässare på bokhandlen :-)

Så nu är hon redo för första spännande dagen imorgon !

Själv har jag jobbat under helgen och är ganska trött i skallen,men har 2 lediga dagar att se fram emot så det ska nog ordna sig :))

//Jessica

Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej hjärtat!!

Visst är det sjukt att tiden går så fort?!?! Våra tjejer springer ifrån oss... :-(

Förstår att det är spännande med skolstarten, hoppas att det ska gå bra. Ebba börjar ju inte förrän på onsdag :-)

Pussar och kramar i massor!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback