Torktumlare

Torktumlare

En sådan har ÄNTLIGEN inhandlats idag !!
Vi har pratat om det sååå länge men nu när sommaren snart är slut (*snyft*)så fick jag panik när jag insåg att nu går det snart inte att torka tvätten ute länge,
så idag gav vi oss runt på jakt och efter att ha sprungit in och ut i en massa affärer så hittade vi den vi ville ha på Coop Forum till nedsatt pris,1000 kr billigare än de vi sett i övriga affärena.Samma märke o allt :)
Så nu är den installerad och klar i tvättstugan och kör sin premiär-tur :)
En Elektro Helios blev det,hittade lite info om den på nätet

Torktumlare 6kg
 
Energieffektivitetsklass: C

Kondenstumlare

Sensorstyrd torkning

Reverserande trumgång

Tystgående: 64 dB(A)

Tork-kapacitet (bomull): 6 kg

Material i trumman: Rostfritt stål

Yttermått H / B / D: 850 / 600 / 580 mm

Så nu hoppas jag att den ska fungera bra ;)
Måste dessutom avslöja att när vi skulle betala så fick vi den ytterligare 500 kr billigare,vet inte om det var fel-märkt men vi bara log och betalade och kände oss ännu mer nöjda med  vårat "klipp" :o)
Får man göra så *skrattar*


Kram på er !!


Kommentarer
Postat av: Anna O

hihi.. äntligen har du fått din tumlare gumman!! *tjohoo* Vet ju hur du tittade på min nya fina när ni var här i våras, lite avis då va?! *blink*

En väldig massa intressanta fakta har du lyckats hitta oxå, jag fattade typ hälften ;-)

Pussar och kramar i massor!!

Postat av: Vekis

Men nu blir jag lite avis..En kondestumlare vill jag också ha. Men nu har gubben min fixat ett nytt rör ut, så vi får leva med våran gamla slitna tumlare ett tag till.

Kram

2006-08-21 @ 21:04:27
URL: http://vekis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback