Tusen TACK

Maria,Rickard,Joel och Petter för några underbara dagar !!
Vi har haft det så mysigt och trevligt tillsammans med er,och nu är det mest bara så tomt och tyst sen ni for hem :)
Är glad att det gick bra för er att köra hem dock,även om jag förstår att det var jobbigt !
(För er som inte vet så är det ca 137 mil mellan Växjö-Boliden...så det tar ju en "stund")

Lägger in lite bilder från besöket :-)

Maria1

Hanna och Petter har badat och busat i poolen.

Maria2

Maria & Rickard på våran altan

Maria4

Vem är starkast?!?
Jag gissar på Joel ;-))

Maria3

Petter & Patric på stranden

Maria5

Patric & Morgan slappar i båten på stranden

Maria6

Och visst var det denna bilden jag absolut LOVADE
att lägga här på bloggen *fnissar*

Maria7

Joel och Patric ror ut med båten en sväng

Maria8

Maria & jag
(inte världens bästa bild på mig,men det var den enda på
oss tillsammans :-))

Maria9

Joel och Hanna på studsmattan
FULLT ÖS :)

Idag har vi en slapp-dag,vädret är ju inget vidare idag heller men det regnar inte iaf ;-)
Alltid något !
Vi funderar på att ta en sväng ner till husvagnen igen men jag vet inte riktigt vilken dag vi åker,
om vi väntar tills på lördag eftermiddag eller åker tidigare.
Vi får se helt enkelt !

Sköt om er alla !

Kram !

Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej hjärtat!!

Vilka härliga bilder!!! Förstår att det känns tomt nu när de åkt hem. Speciellt som de bor så långt bort, tycker att avståndet mellan oss är tillräckligt långt!!!

Mailar dig om en stund gumman!! Mamma och Lars åkte precis och jag ska pusta ut en stund i hammocken här... Jonas och Stina tvättar bilen :-)

massor av pussar och kramar så länge !!!

Postat av: Lena

hmfp Vissa duger de att träffa härifrån med inte oss *tjurar** å blängger ......

2006-08-13 @ 23:10:38
Postat av: Jessica

*skrattar*
Ja Lena man väljer ju vilka man vill träffa *retas* ;-))

2006-08-14 @ 16:53:57
URL: http://jezza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback