ÄNTLIGEN!

Verkar bloggen fungera igen,man kan ju bli tokig på allt strul ;-)
Nåja nu är den igång igen och jag hoppas att den ska fungera nu.

Kom hem från jobbet för en timme sen,barnen är och leker hos Amanda & Filip så jag fick helt plötsligt en stund för mig själv *skönt*
Ska hämta dem om en timme här,och sen köra in till stan för att köpa något gott att äta till kvällen.
Orkar inte laga mat ikväll så vi får se vad vi kan hitta på !!

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från sista veckans "aktiviteter" ;-)

I lördags var vi hemma hos Ellen och åt lite julmat,jag Petra & Caroline.
En super TREVLIG kväll med en massa gott att äta och dricka *ler*

Party1

Caroline & Petra framför "gotte-bordet" ;-)

Party2

Närbild :)

Party3

Jag & Caroline i närbild och ett försök att dölja urringningen *fnissar hysteriskt*
(Internt skämt ;-)

Party

Party-pinglorna...Petra,Caroline,jag & Ellen.

Kvällen avslutades med en tripp på stan,även det trevligt men avslutades med största dramatik.
Petra & Ellen lämnade Grace lite tidigare än mig och Caroline och när vi går ut och jag och Caroline "skiljs åt" så tar jag fram telefonen och ringer Ellen.
Hon låter jätte glad först och säger att hon är hemma och att hon ska passa på att ta ett bloss och prata med mig innan hon går in...sen börjar hon viska hysteriskt att någon följer efter henne och att hon gått in i en trädgård och "låtsas" att hon bor där.
Jag SPRANG ner till stationen där pappa & Morgan väntar i bilen och vi kör mot Söder direkt för att "rädda" stackars Ellen.Hon vågade ju inte gå nånstans.Hade henne kvar i telefonen hela tiden och det tog MAX 5 minuter innan vi var där men jag var ändå så rädd att han skulle ge sig på henne innan vi kom fram,men det gick ju TACK OCH LOV bra och vi körde Ellen hem den sista biten.
Man blir mörkrädd över vilka äkel det finns ute alltså *ryser*
Ellen har numera order från mig att aldrig gå hem själv mer (eller hur gumman *blinkar*)

Så i söndags var jag ganska sliten men jag och Hanna bakade ändå pepparkakor här,
Patric hjälpte till en stund på slutet men annars var han inte så intersserad i år.
Det var godare att äta degen *ler*

Måndagen ägnades åt julklapps-shopping och simhallen som vanligt.

Tisdagen jobbade jag förmiddag + natt och därimellan var vi på Hannas lucia-firande på skolan.
Jätte FINT som alltid.De är så duktiga så man får tårar i ögonen :)

Lucia

Min fina tärna!!


Lucia1

Syskonen :)

Lucia2

I kyrkan...Hanna står till vänster bakom lucian...syns litegrann.

Patric hade sitt lucia-firande igår på dagis,har inte laddat över dem i datorn ännu men ska försöka göra det i helgen så jag kan visa dem oxå.

Ha en trevlig helg allesammans,jag jobbar så jag vet vad jag ska göra.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka fina lussebarn =). Stora kramisar till er

2006-12-15 @ 20:18:09
Postat av: Anna O

Hej gumman!

Äntligen ja, kan man uppdatera här igen ;)
Hoppas att du har en härlig kväll nu och ligger avslappnad o go i soffan med en godisskål...

Vi hörs imorgon gumman!!

massor av pussar o kramar så länge!

Postat av: Camilla

Party och Lucia! Nu händer det grejer :-)

2006-12-15 @ 21:28:03
URL: http://www.lockar.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback