Tänker på mamma !

Nu på morgonen sövs mamma igen för att läkaren ska kunna försöka böja hennes knä så att det ska fungera bättre för henne.
För er som inte vet så fick hon en knä-protes inopererad i början på januari och den operationen misslyckades på alla plan :(
Knät stelnade och hon har haft svårt att ö h taget kunna böja det sedan dess,
så jag hoppas innerligt att det här ska fungera nu,framförallt för mammas skull.


Annars har det varit en "lugn" helg här,Morgan & jag har jobbat båda två och igår tillbringade jag mest dagen  framför TV:n och tittade på OS ;-)Var ganska sliten efter mitt dubbel-pass i fredags men idag känns det okej igen :)
Nu är Hanna i skolan och Patric sitter och tittar på "Traktor Tom"-dagens favorit program på TV !


Återkommer med rapport om mamma.


KRAM på er !


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hjärtat!!!

TÄNKER på mamma idag jag oxå, och håller ALLA tummar jag kan för att det ska gå bra den här gången!!!!

MASSOR av kramar till er båda!!!

Postat av: binks

Håller tummarna för din mamma - usch när det blir sådär!!!

2006-02-14 @ 08:40:14
URL: http://binks.blogg.se
Postat av: Fia

Åh hoppas det gick bra för mamma! Knäoperatoiner är SVÅRA att få till, hoppas verkligen det blir bättre snart!

2006-02-14 @ 20:55:11
URL: http://sophiasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback