Utmanad !!

Ja visst ja,
höll ju att glömma att Fia utmanat mig ;-)Försökte förtränga det men det gick visst inte *skrattar*

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

*Jag måste stryka i princip alla kläder,
klarar inte att ta på varken mig eller barnen ett klädes-plagg om jag inte vet att jag strukit det först.

*Måste slå på datorn minst en gång varje dag för att kolla mailen och lite annat smått och gott.

*Måste ha jämnt antal bullar eller muffins eller vad det nu kan vara när jag plockar ner det i påsar för att
frysa in det tex,det får inte vara ojämnt antal :o)

*Har jätte svårt för att sväja tabletter,måste dela minsta lilla tablett i minst 2 deler och dessutom äta något för att kunna svälja dem.Svälja tablett och dricka ett glas vatten till är en ren omöjlighet.

*Måste tvätta håret varje dag ;-)


Dilemmat nu då blir väl att jag bryter denna kedja eftersom de bloggar jag i regel läser har blivit utmanade :-)

NU är det läggdags !

Natti natti :-)





Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen!

Du och dina muffins och bullpåsar.. skrattar fortfarande när jag tänker på det *s*

Vilka konstiga vanor man har eg.... undrar just vad det kommer ifrån eg.?!

Vi måste ta och kika på nån helg här i april oxå när vi kan ha en singelhelg du och jag!! Det ser jag fram emot väldigt mycket.

Lite shopping, lite spa, lite avslappning och lite god mat. Låter toppen va?!

Pussar och kramar !!!

Postat av: Fia

Åh wow, själv har jag liksom sagt upp bekantskapen med vårt strykjärn... *ler brett*

Men det där med jämnt antal känner jag igen! Inte i bullpåsar (fast det kommer väl nu) men med godis och kakor och sånt. Måste vara jämt antal. Fast nu har jag lärt mig att lura mig själv, BLIR det ojämnt antal kan jag numera dela på den sista så blir det jämt i alla fall, bra va! ;)

Mediciner, har du testat att dricka ett glasd vatten INNAN du ska ta tabletten? Testa det annars! :) *syster ordnierar*

Vi hörs! :)

2006-02-09 @ 00:11:46
URL: http://sophiasblogg.blogg.se
Postat av: Jessica

*fnissar*
Vad skönt att höra att det är mer än jag som måste ha jämnt antal,ska komma ihåg det där med att man kan dela på godis-bitar o dyl för att få jämt antal ;o)

Ska testa din metod att dricka vatten innan jag tar en tablett men jag är tveksam alltså ;) Det blir som en spärr i halsen så fort jag får en tablett i munnnen *rodnar lite lätt* :o)

Från: Jessica
IP-adress: 85.24.166.136

2006-02-09 @ 16:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback