Äntligen verkar sjukdomarna ha vänt !


Äntligen börjar vi alla att må lite bättre !

Både jag och Hanna är feber-fria idag och även om jag har varit väldigt trött idag oxå och inte speciellet hungrig så känner jag att det är på rätt väg *skönt*
Hanna har varit i stort sett som vanligt idag,så vi klarade oss nog ganska så lindrigt undan som väl är !
Vi har haft en jätte lugn lördag och bara slappat allihop här,
vad skönt det är !!Bara släppa alla måsten...inte för att jag hade orkat ta mig för något avancerat idag ändå men är jag frisk har jag svårt att vara stilla sådär en hel dag :-)
Nu är jag ensam hemma med barnen,Morgan är på middag med sina kollegor och deras respektive,TYVÄRR kunde jag ju inte följa med idag :( Jätte synd,för det är ett så glatt & trevligt gäng,men där gick gränsen för vad jag orkade idag ;-)Och med tanke på vad som väntar imorgon så ville jag spara krafterna tills dess....!

För nu kommer vi ju som väl är iväg på våran planerade Göteborgs-resa imorgon,
hade blivit så ledsen om vi fått ställa in den,för att inte tala om Hanna & Patric.
De längar så efter Ebba & Stina,Patric har redan radat upp alla leksaker på golvet som han ska ha med sig *fniss*
Där får vi nog rensa en hel del imorgon med tanke på att vi ska åka tåg och inte kan ha hur mycket packning som helst ;-)
Och imorgon-kväll sen blir den absoluta höjd-punkten av resan för Ebba & Hanna när vi ska gå och titta på DARIN !!!
Det ska bli så spännande att se tjejerna och deras reaktioner under konserten ;-)
Jätte mysigt !!!

Vi kommer tillbaka på tisdag-kväll igen så då återkommer jag förhoppningsvis med en skojig rapport :)

Lägger in en bild på Patric & Stina från deras besök hos oss i september när vi sist träffades,
de skulle absolut sova tillsammans i Patrics säng och hade många och långa diskussioner tillsammans om så allvarliga saker som tex nappar och välling*hi hi*


44866-12

KRAM !!!



Kommentarer
Postat av: Maria

Va´ kul att få läsa! Härliga bilder på barnen!
Kram Maria

2006-01-28 @ 23:15:14
Postat av: Anna O

Hej gumman!!

Hihi.. blir alldeles tårögd här nästan när jag ser bilden på Patric och Stina.. minns så väl diskussionen där.. *ler stort*

Stina blev lite förvånad igår när jag sade till henne att Patric ska komma idag. "Patric?" Ser frågande ut. "ja" svarade jag. "Till mig?" säger hon och sen spricker ansiktet upp i ett jätte leende och hon börjar tok skratta!

Nu längtar jag tills ni är här, bara timmar kvar nu ju!!!!

Pussar och kramar!!

Postat av: Fia

Skönt att det börjar vända nu! Det är så himla träligt med de här vinterförkylningarna! Vi har varit lycligt lottade tidigare, men nu verkar det som om vi´fått igen för våra synder...

Du jag var "tvungen" att utmana dig lite... http://sophiasblogg.blogg.se/290106190847_utmanad.html

2006-01-29 @ 20:13:36
URL: http://sophiasblogg.se
Postat av: Fia

Åh vad spännande med Darin förresten!!! Du måste berätta hur det var sen! Och visa bilder...

2006-01-29 @ 20:17:58
URL: http://sophiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback