Fredagen den 13:e

Är inte vidskeplig egentligen men bara tanken på att det är fredagen den 13:e ger mig lite rysningar :o)

Har varit hemma med Patric några dagar eftersom han varit snorig sen vi åkte hem från Teneriffa och efter första dagen på dagis i tisdags så fick han feber.
Kändes mindre kul att ringa till jobbet och vara hemma för vård av sjukt barn efter 3,5 veckas ledigt men vad gör man ?!?!
Jag hann iaf jobba ett pass...alltid något :-)

Men igår var han piggare och feberfri hela dagen så nu hoppas jag att det har vänt !
Idag är jag ledig (ska jobba lördag & söndag sen *urk*) så det blir nog en ganska så lugn dag här idag,ska plocka undan alla jul-sakerna här och så ska Patric på ett tandläkar-besök.
Alltid lika spännande att se hur det går ;-)
Förra året var det inga problem då klättrade han själv upp i tandläkar-stolen och gapade stort...tror jag gapade lika stort brevid av bara chocken,
eftersom Hanna adrig har gjort något liknande utan protesterat vilt så hade jag nog helt enklet väntat mig samma sak av Patric !

Ikväll ska vi hem till mamma & pappa,mamma fick äntligen komma hem från lassarettet igår,så nu håller vi alla tummar att det går bra och att febern släpper framförallt!!!
Det är skönt att hon är hemma !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback