Snö-kaos & feber


*brrr* Vad det är kallt idag,
det blåser & snöar som bara den.Svårt att säga hur mycket snö som egentligen kommit eftersom det blåser så och det bara YR omkring,men det är helt klart vinter igen ute !
"-Mamma,det gör ont i ögonen" sa Patric när vi var ute i morse och lämnade Hanna vid bussen och det hade han ju så rätt i.
Just nu är jag bara tacksam så länge vi får behålla strömmen,den brukar ju ha en tendens att försvinna så fort det bara varnas för lite blåst ;-)

Annars har inte den här dagen blivit riktigt som vi tänkt,
jag och Patric for ner till Anna & Tilde här på förmiddagen i tron om att barnen skulle leka och vi mammor få fika och njuta av våra semlor och prata en massa strunt en stund ;-)
Men Patric var jätte trött och ville sitta i mitt knä hela tiden och Tilde blev ledsen för att Patric inte ville leka...så efter fikat åkte vi hem igen (men semlan var GOD iaf,årets första :-).Väl hemma märker jag att Patric är stek-het och säger att han har ont i huvudet.Feber IGEN så klart :( Stackars lille gubben,så nu hoppas vi bara att det här är snabbt övergående så vi slipper ställa in hans 4-års kalas på söndag.
Just nu ligger han och sover i soffan.

Annars har veckan försvunnit i rasande fart som vanligt,
det har mest varit jobb,dagis & skola som stått på schemat för oss alla.
Jag har börjat med utbildning för det nya systemet vi får på SOS till hösten den här veckan och det är faktiskt riktigt spännande ! Massor att lära förstås men vi kommer ha mycket utbildning under våren här så förhoppningsvis ska det gå bra.

Har även hunnit med ett besök hos Petra,Nils & Oscar = världens GOASTE killar :-)
Har så svårt att förstå att de redan är 9 (!!!) månader nu,de börjar bli riktigt stora killar !!
Snart har Petra 2 små bus-pojkar att JAGA runt i huset =)
Lägger in ett par bilder på charm-trollen.



44866-11

Oscar,som var mer intresserad av maten som mamsen fixade än av mig
som var så jobbig och skulle ta kort ;-)



44866-10

Och så lille Nils :-)


44866-9

Slänger in en GLAD bild på mina bus-ungar i badet i veckan,tycker den 
är  så härlig trots att Patric blundade.

Nu ska jag sätta mig och göra en liten order till H & M oxå,fick 10 % rabatt på kläderna där så nu ska det shoppas lite sommar-kläder till mig & barnen.

Ha en jätte trevlig helg allesammans.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman!!

Gud vilka små söta tvillingar!! man blir ju faktiskt liiiiite sugen, om jag ska vara riktigt ärlig *flinar*

Men stackars Patric som blivit sjuk igen då, lille gubben :-( Jag håller tummar och tår att han blir frisk till kalaset på söndag!!!

Och Stina skickar puss och kram till "sin Patric". Hon säger ju så när hon ser kort på honom.. "där är ju MIN Patric mamma" ;-) Lilla pluttan.. dom är bara för söta ihop.. *tänker på i somras när de sprang nakna här på baksidan och busade med den vattensprutande draken*

Nu ses vi ju snart, om lite drygt en vecka!! *tjohooo*

Pussar och kramar!!

Postat av: Fia

Läbbigt! Jag blir ju OCKSÅ sugen då jag ser de där sötingarna! Och jag som inte skall ha fler barn! *skräckslagen med ens* Och tänk OM jag skulle vilja ha en sladdis någon gång, och så blev det TVÅ! Bäst å sterilisera sig tror jag... *fniss* De där två i badkaret var för himla söta de med! Trodde förresten du också hade en bebis precis som jag, vart tog han vägen? *letar febrilt* ;)

2006-01-20 @ 21:42:25
URL: http://sophiasblogg.se
Postat av: Miina

Men stackarn att Patric blivit sjuk. :( Hoppas han blir frisk fort!

Jag har kommit tillbaka från en liten svacka så nu ska jag komma in och läsa här lite fotare! :)

*kramar*

2006-01-21 @ 09:26:45
URL: http://www.miinas.net
Postat av: ANkan

Krya på sig Patric! Det där med feber verkar gå nu bland alla:-( Inge skoj. Eric hade en sväng i helgen med feber och diarre.

Ursöta tvillingar:-) man blir sugen på fler barn..men det kommer inte ske.

Ha det bra och pussa sjuklingen på pannan. Kram

2008-03-17 @ 13:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback