Välkommen till min nya blogg !!

Jag var helt enkelt tvungen att prova det här ;-)

Är verkligen amatör när det gäller bloggande och att läsa andras bloggar men tycker att det verkar riktigt spännande så jag måste prova och se om det är något för mig.

Särskilt eftersom våran hemsida havererade för många år sen och jag aldrig verkar få tid eller lust att göra en ny så känns det här som ett bra alternativ att samla bilder,tankar,dagboks-anteckningar osv.

Lägger till en bild på barnen från våran Teneriffa-resa bara för att prova :-)
Kan inte fatta att det redan gått nästan en vecka sen vi kom hem,
tiden rusar !
Längtar tillbaka till värmen !!!!!



44866-2


Kommentarer
Postat av: Sara D

Hej gumman!
Vad spännande att följa dig här också!! Men du.. inte 17 har det redan gått en vecka sen ni kom hem ;o).
Kramisar

2006-01-12 @ 10:31:57
Postat av: Miina

Hej vännen!
Kul att även du börjat blogga! Som du nog redan vet, bloggar jag för fullt, men även Fia har skaffat en egen. :) Vänta bara, om nån vecka har vi fler januarimammor fast i träsket! ;)

*kram*

Postat av: Eva

Va kul Jessica!

Hoppas också vi kan ses igen nån gång framöver!

Kram

2006-01-12 @ 13:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback