Dagarna går

och min lust till att blogga har väl inte varit den allra bästa !
Får nästan lite dåligt samvete när jag läser runt på alla andras bloggar och se hur duktiga de är på att skriva ;-)

Sommaren har ju äntligen kommit och det är ljuvligt,
och imorgon slutar Hanna skolan...1:a klass.
Det är helt ofattbart,min lilla stora tjej slutar 1:an !!!!Det går knappt att förstå,när blev hon så stor?!?
Lilla gumman :)
Hon ser jätte mycket fram emot sitt sommarlov och att få vara ledig och vila nu,
och det behövs som de kämpar under året i skolan.
Barnen går bara nästa vecka på dagis/fritids oxå sen börjar jag min semester efter midsommar.
7 veckor hemma,det är nästan för bra för att vara sant :-))
Men jag ser fram emot det enormt,
även om sommaren på jobbet faktiskt är riktigt rolig imellanåt....hysteriskt och hur mycket som helst att göra men ändå så annorlunda mot resten av året.
Och nu avlöser dessutom festivalerna varandra,
förra helgen var det Swedish rock nere i Sölvesborg och nu till helgen är det Hultsfred-så jag gissar att vi får liiiite extra jobb i helgen med det :-)

Annars har det varit ganska tungt den sista tiden och jag har varit sjukskriven ett tag,men jobbar igen sen förra lördagen.
Hade verkligen önskat att jag kunde fått delge er positiva nyheter nu och fått ropa ut min glädje men livet är inte alltid rättvist,det är bara att inse :(

Den här veckan har Patric fått vara hemma från dagis med,
eller ja han gick i måndags men när vi kom hem så började det rinna massor av gegga ur ögonen på honom och näsan korkade igen.
Ögoninfektion och en förkylning...inte så kul i värmen !
Så i tisdags fick han vara hos mormor och igår var jag hemma på förmiddagen och Morgan på eftermiddagen.Skönt när man kan lösa det så !!!
Idag är vi lediga och imorgon ska barnen vara hos mormor igen efter skolavslutningen när jag jobbar kvällen.

Lägger in några bilder oxå från våran Göteborgs-resa för några helger sen när vi var uppe hos våra vänner Anna och Jonas :) En jätte trevlig helg som gick alldeles för fort !
Vi tillbringade en dag på Liseberg och sen bara hemma och myste och pratade,grillade och skrattade !

Patric Stina

Patric och Stina leker med sniglar *nice*

Hanna Ebba

Hanna och Ebba,våra STORA tjejer


Anna

Å så  Anna-tur gumman på Liseberg ;-)

Nu ska jag lämna över datorn till snorisen här som vill spela och jag ska sätta igång och baka lite,
kringlor och muffins innan det blir för varmt.

Stor kram till er alla !






Kommentarer
Postat av: binks

men gumman - vad har hänt? Inte igen väl?? Stor kram

Postat av: Anna

Hej hjärtat!!

Fina bilder, men allvarligt talat, var du tvungen att lägga ut en bild på mig?!?!!? *s*

Hoppas att ni får en trevlig dag idag med skolavslutningen gumman. Vädrets makter är ju på vår sida i alla fall.

Hör säkert av mig under helgen via mobilen, annars lovar jag att komma med en rapport och lite fina seglingsbilder på söndag eller måndag.

MASSOR av pussar och kramar så länge hjärtat!! Tänker på dig!!!

2006-06-16 @ 08:29:58
URL: http://gumsan70.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback