Glad Midsommar !

Imorgon är det midsommarafton,måste säga att det inte riktigt känns så !
Men förhoppningsvis kommer stämningen imorgon med dagen så att säga :)

Jobbar mitt sista pass i natt och sen går jag på mina eftetlängtade 7 veckors semester/föräldrapenning.
Har jobbat förmiddagen idag oxå och lyckats sova några timmar nu så nu får vi hoppas att natten går bra,och att den blir hyfsat lugn utan för mycket stök på Öland.
 
Imorgon kör jag direkt till mamma och pappa och lägger mig för att få en halvtimmes extra sömn,så dyker Morgan och barnen upp lagom till lunchen.
Sedan väntar tarditionellt midsommarfirande i byn på eftermiddagen och grillning på kvällen,
det brukar vara jätte trevligt :)
Även om Patric påstår att han inte vill vara med ;) Han har ju dansat kring midsommar-stången på dagis idag och tyckte absolut att det räckte.
Förmodligen hinner han ändra sig tills imorgon !

Önskar er alla en jätte mysig helg :)

KRAM !


Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej hjärtat!!

Vet ju att du lever och har hälsan efter din sista jobb natt.. nu har du SEMESTER!!! och nu kommer jag ner och hälsar på om 1,5 vecka *tjohooo* Längtar så jag blir tokig *s*

Hoppas att ni har det trevligt ikväll hjärtat med besök och grillning!!

massor av pussar och kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback