BVC-besök mm

Igår var jag med Patric på BVC för att göra hans 4-års kontroll.
Allt gick jätte bra,
han trädde halsband,hoppade på ett ben,gick balans-gång,klarade alla bilderna hon hade i boken som han skulle berätta om (ja förutom kyrkan,det tyckte han var ett slott *s*),han rabblade upp färgerna,räknade till 3,och till min STORA förvåning så ritade han en huvud-gubbe!Det har jag ALDRIG sett innan,han har ö h taget sällan ro att sitta ner och måla,då blir det bara lite cirklar i all hast och sen tycker han inte det är roligt längre ;)
Men igår ritade han en gubbe direkt,men ögon,mun,näsa,ben,armar och hår :o) Jag bara satt och gapade !Så idag har han fått rita teckning till mig med :)
Sen gjorde han syn-testet med,även det utan probllem.
han väger 17,8 kg och är 110 cm lång,ingen liten kille längre :-)
(inte konstigt varenda klädes-plagg i garderoben blivit för litet den sista tiden !!)

Nu ska jag gå och ta hand om min bull-deg som är på jäsning här så jag får fortsätta skriva senare,hoppas hinna ut lite i solen idag oxå,det är helt ljuvligt väder ute idag.Strålande sol och + 9 grader var det i solen på framsidan *härligt*
Hoppas att lite snö smälter undan nu !!!!

Trevlig helg allesammans !






Kommentarer
Postat av: Fia

Stora killar, det är vad vi har numera! Visst är det svårt att förstå... Vad värre är, de kommer att börja skolan också, typ i övermorron känns det som!

JÄTTETACK för alla hälsningar i bloggen, jag blir så GLAD över dina kommentarer!!! Det är så skönt att känna att du är där och hejjar på, om du bara visste...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback