Det är jobbigt

att titta på melodifestivalen :-)
Patric somnade gott på golvet en halvtimme innan det var slut *lill-gubben*

psovergolvet

poh

Och när man har somnat då finns det INGET som kan väcka en...

Vet inte riktigt vad jag tyckte om finalen igår,
var nästan lite besviken över att Carola vann.
Tyckte inte alls hon var så överlägsen som jag väntat mig.
Nej Andreas Jonsson var klart BÄST och sötast *hi* Och även BWO´s låt är bra !
Den höll Hanna och Morgan tummarna för :)
Sen är ju jag svag för Magnus Bäcklunds låt,gillar den skarpt.
Hade inte väntat mig att den skulle vinna,men det gick ju ändå hyfsat bra för den !!


Kommentarer
Postat av: Anna O

Ojdå, lille gubben... så trött så trött... ;-)

Ja, det vet ju tom jag att när han sover så sover han hårt och är inte lätt att väcka, stackarn *s*

Nu är vi hemma igen!! Återkommer med rapport om en stund gumman!!

Puss & kram!!

Postat av: Fia

Men gud så sött!!! ;) Barn som somnat kan fortsätta sova om man så slår en BOMB bredvid dem!!! ;D

2006-03-20 @ 22:45:09
URL: http://sophiasblogg.blogg.se
Postat av: Eva Hägglöf Åkerström

Höll också på Magnus Bäcklund! Ringde på den!
Men Carola hon ÄR ju rutinerad och duktig som få...hon kan det här lixom även om hennes låt inte var specciellt bra så är det väl på hennes framförande hon vinner antar jag...Peter höll på BWO (fast han var ute med grabbarna den kvällen ;)

2006-03-28 @ 20:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback