Fredag igen !

Så har ännu en vecka gått,veckorna bara rusar iväg !!!!
Snart är det 1:a april,önskar bara att det kunde bli lite varmare ute nu så att snön försvinner.
Vi har haft några dagar nu när snön vräkt ner imellanåt *pustar lite*
Inte för att det blir så mycket av det men nu hade jag hellre sett att det kom som regn istället för snö ;-)

Vi har haft en hyfsat lugn vecka,och bara jobbat,ätit och sovit känns det som ;-)
I måndags var jag iofs ledig och då var jag i väg på den där ansiktsbehandlingen som jag fick när jag fyllde år !
Det var helt UNDERBART !!Fick först 15 minuters ryggmassage och sedan en traditionell ansikts-behandling.Jag skulle kunnat legat kvar där hela dagen och bara bli ompysslad ;-)
Det är ljuvligt även om man ser ut som en skär gris i ansiktet efteråt *fniss* Skulle uträtta några ärenden på stan när jag var klar och gömde mig bakom mina solglas-ögon och hoppades att jag inte skulle springa på alltför många känningar ;-))

Sen har jag haft 3 tidiga mornar och snällt fått stiga upp 5 varje morgon,det känns framåt kvällen och jag har stupat i säng redan vid 21 på kvällarna.
Idag är jag iaf ledig,jobbar imorgon & på söndag sen...2 tidiga mornar igen.Förstår inte VEM som lagt mitt schema denna gången :o)
Fast samtidigt är det skönt att få vara hemma en lördag-kväll,jobbar ju i regel alltid den annars när jag jobbar helg så det är väl både på gott & ont.


Så idag ska jag och Patric ha en riktig mys-dag och bara slappa :)
Får se om solen dyker upp sen så vi kan ge oss ut på en promenad innan Hanna kommer hem från skolan.


Kram på er alla så länge :)




Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hjärtat!!

Ha en RIKTIGT härlig ledig dag nu och ladda inför helgen!!!

Själv laddar jag för ikväll *s* Du ska se min party utstyrsel.. ojojoj... kommer vara döläcker *asg*

Längtar tills på söndag när vi får tjata lite i telefon gumman.

Pussar och kramar så länge!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback