Imorgon är det dags

för Hanna att få sina plaströr + att de ska sticka hål på hennes trumhinnor för att tömma ut vätskan som bildats där bakom.
Vi fick en återbuds-tid så därför blev det tidigare än det var sagt från början.
Det ska bli jätte skönt att få det gjort samtidigt som jag våndas för imorgon,det är riktigt jobbigt att behöva se sitt barn sövas även om det bara är för en kort stund.
Hanna var ganska orolig själv ikväll men jag hoppas att det ska gå lika bra som det gjort de andra gångerna,och nu vet hon ju precis vad som ska hända.
Klockan 7,45 ska vi vara där,så tänk gärna på oss då.

Återkommer senare med en rapport !

Kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej hjärtat!!!

Jag håller ALLA tummar och tår jag kan för att det ska gå bra imorgon. Ska tänka på er, det LOVAR jag!!!

Massor av pussar och kramar till er båda så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback