Plaströren på plats.

Hannas operation igår gick bra,det är så himla skönt att rören är på plats igen och hon verkar höra utan problem.
Tyvärr fick Patric & jag en släng av magsjuka natten till torsdagen,
Patric kom in i vårt sovrum vid 2-tiden på natten och kräktes rakt över Morgan *nice*
Så jag rusade upp och in med Patric på toa där han kräktes ytterligare några gånger,sen var det bara att börja sanera både Patric,Morgan,golven och sängarna ;-)
Vi hann lägga oss ner en halvtimme eller så innan det var dags igen men då hann vi iaf upp.
Sen började jag känna hur det började köra i min mage så sen fick jag tillbringa ett par timmar på dass,mer detaljer än så behöver jag nog inte gå in på ;-)


Så det fick bli Morgan som fick följa med Hanna till operation istället,
det går ju precis lika bra egentligen,det var mer att jag kände att jag VILLE vara med,tycker det är så jobbigt att gå hemma och vänta och inte veta vad som händer.
Men nu fanns det ju inte så mycket att välja på.
Allt hade gått bra iaf,hon hade varit ledsen & rädd när hon skulle sövas (inte alls konstigt !)eftersom det lugnande hon fick innan inte gav så mycket effekt,men nu pratar hon mest om att andnings-masken luktade BLÄ så det verkar inte ha gett några större men :-)


Idag mår både jag och Patric bättre tack och lov,
är extra tacksam för det eftersom det är ÅRETS FEST på jobbet ikväll.
Den sk BLÅLJUS-FESTEN !!!!
Den vi har tillsammans med räddningstjänsten,ambulansen,akuten och polisen :-)
Förra året var temat kändis-fest och jag,Petra & Ellen var utklädda till Charlies Änglar-vilken fest det var,hur KUL som helst ;-)
I år är temat mexikanst/western inspirerat så vi hade funderat på att köra en variant "Charlies Änglar goes western" men eftersom gruppen utökades med Caroline så blev vi Coyote Ugly-flickor istället.
Inte speciellt mycket utstyrsel egentligen mer än korta jeans-kjolar,rutiga toppar,boots och cowboy-hatt :-))
Så snygga som möjligt *ha ha*
Så nu hoppas vi på en minst lika rolig kväll som förra året,
vi vet inte så mycket av det som kommer att hända under kvällen eftersom det är hemligt !
Klockan 18 kör det igång iaf !!!

Ha en trevlig helg allesammans !!


*kram*



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman!!

hoppas att du får riktigt trevligt ikväll snygging *blinkar* Hoppas att du mår okej oxå så du kan vara med en bra stund. Vill ha en rapport imorgon sen, men det vet du ju ;-)

KRAM & PUSS!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback