Så SKÖNT !!!!!

Min semester + FP är beviljad i sommar *tjohoo*
Är så lättad och GLAD !
7 veckors ledigt,mellan vecka 26-32 :-))
Det ska bli så underbart skönt...jag ska njuta varje sekund !
Morgan kommer förmodligen att vara ledig vecka 30-32 som det ser ut nu så de 4 första veckorna är jag och barnen lediga själva,får se vad vi kan hitta på då :)Känns lite för tidigt att planera ännu men vecka 27 är vigd till mig och Anna och barnen ;-)Då ska vi semestra ihop !!!!!!
Och vecka 30 får vi besök från Norrland av Maria & Rickard och pojkarna-det ska bli så HÄRLIGT att få umgås och pyssla om dem ett tag-även om det "bara" är 2 år sen vi sågs så är det alldeles för länge sen :)

Sååå en massa kul att se fram emot,
och om inte annat en massa lata dagar på stranden (hur avlägset den än känns med massor av snö kvar utanför och minus-grader *brrr*)



Kommentarer
Postat av: Anna O

*skrattar* Jajamensan! Vecka 27 är din och min (och barnens) *tjohoooo*

Undrar just vad vi ska hitta på?! vi kommer säkert på nåt JÄTTE bra, visst *blinkar*

Massor av kramar och pussar!!

Postat av: binks

guh så mysigt!! 7 v är lääääänge :)

2006-03-15 @ 13:43:05
URL: http://binks.blogg.se
Postat av: Fia

Åh vad SKÖNT!!! Låter helt underbart!!! Skönt för barnen att ha mamma hemma så länge med, tycker verkligen du ska njuta i fulla drag, det är inte länge till vi kan få rå om våra barn så här lägre... Snart har de egna aktiviteter och inte tid med mamma och pappa längre... *snyft*

2006-03-20 @ 22:50:10
URL: http://sophiasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback