En ganska bra

dag idag blev det trots mina farhågor i morse ;-)
Började med att stor-städa tv-rummet,dammade överallt (inklusive vitrinskåpet),bytte dukar och dammsög innan vi bytte om och åkte till stan och handlade.
Sen damp vi ner hos frissan vid 11,30.Patric var super duktig under tiden och satt stilla och väntade och spelade gameboy :)
Jag klippte mig hos min frisör denna gången tack och lov (hade ju ett gäst-spel hos en annan frisör förra gången tyvärr)och det var så skönt att sitta där och lita helt fullt på att hon vet precis hur jag vill ha det!!
Klippte upp håret en bit,i en ganska kort page.Har ju tappat MASSOR av hår under hösten och min frisör trodde att det helt enkelt berodde på stress,att det är därför jag tappat extra mycket,och det kanske är en ganska så logisk förklaring!
Klippte dessutom lugg igen så jag kände mig riktigt nöjd när vi gick ut därifrån :)

Hemma igen så fixade Patric och jag lunch,Patric hade beställt en köttfärs-soppa med potatis och morötter.Jätte gott :)
Sen har städandet fortsatt hela dagen samtidigt som jag har hjälpt Patric att pyssla!

PysselP

Resultatet:4 stycken snögubbar att hänga i julgranen

Nu ska barnen stoppas i säng och jag ska slå in en hel hög med små presenter till adventskalendrarna...evighetsgöra men så mysigt när det är klart!!!!

Fotade förresten min magnolia i morse som knoppas för fullt,undrar om det blir några blommor till våren nu?!?Den blommar ju bara en gång om året annars!
Hela systemet är ju helt snurrigt,inte ska det vara + 10 grader ute i slutet på november?!

         

Magnolian                                      och årstidens TRISTA dimma som inte lättar alls just nu :(

Kram :)

Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej hjärtat!!!

Hoppas att du mår okej idag? Det lät inte alls bra med ditt hår, det kan man tappa vid stress, det har jag "nära" erfarenhet av... Hårsäckarna går helt enkelt i vila...

Lova att ta hand om dig nu, vill gärna se ett foto på nya frisyren oxå ;))

MASSOR av pussar o kramar!! Tänker på dig :))

Postat av: Miina

Hej vännen!
Ja, tro det eller ej, jag lever faktiskt! :) Med tusen måsten som klingar i öronen och allt för mycket som borde göras, har jag dagen till ära satt mig ner och gjort saker ENBART för mig själv. Vilken fantastisk känsla det är!

Ville bara titta in och önska er en mysig första advent!

*kramar*

2006-12-01 @ 10:59:27
URL: http://www.miinas.net
Postat av: Camilla

Haha, härligt att du kan dammsuga utan att det skriks hemma! Peo gallskriker varje gång, städar nog för sällan...

2006-12-01 @ 19:12:35
URL: http://www.lockar.se/blog/
Postat av: Jessica

Camilla,
Patric var livrädd för dammsugaren hela sitt första år.Han skrek hysteriskt varje gång den plockades fram,
tack och lov har den rädslan försvunnit :)

2006-12-03 @ 14:07:12
URL: http://jezza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback