Ingen bra ide

att ta med sig Patric till simhallen igår har jag förstått !!
Tyckte att han var piggare igår efter att han hade legat med feber och varit alldeles igenkorkad utan av förkylning och sin astma under helgen så jag tänkte att det kanske inte var så farligt om han följde med mig och Hanna till simhallen.(Han fick förstås inte bada men vi tittade på Hanna medans hon tränade!)
Men han for jätte illa av värmen där och blev blekare och blekare,
stackars lille killen och mitt samvete mådde inte bra alls.
Väl hemma igen så orkade han ingenting och var alldeles kokhet så han somnade ganska snabbt,
men han har tack och lov sovit hyfsat bra i natt.
Idag tror jag inte han har nån feber ännu men han får iaf vara hemma från dagis så klart.
Farmor har lovat att han får vara där i eftermiddag så jag får jobba!

Annars har det för min del varit en helg med fullt ös,har både hunnit med Ullareds besök och en tjej-middag på stan som avslutades på krogen :)
Trevligt som bara den förstås!!!!
Det var otroligt mycket folk i Ullared men jag lyckades ändå få en del shoppat + några julklappar så det var lyckat :-)

I söndags hade vi en betydligt lugnare dag,Patric var ju inte pigg heller så det var skönt att bara kunna få stanna hemma och inne.
Vi firade fars dag förstås med paket och barnen bakade en tårta !

Bak2



Bak




Farsdag

Resultatet,väldigt god förstås :-)


Resten av veckan blir ganska så lugn,jag hoppas att Patric piggnar till så snabbt som möjligt.
Jobbar den här helgen och sen bär det av till Stockholm på tisdag,
ska gå på en intervju på huvudkontoret så att jag förhoppningsvis får gå handledar-utbidlningen i januari sen.Ska bli riktigt trevligt att komma till storstaden över dagen,längesen jag var där nu!!!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej gumman!!

Lilla gubben som blivit så sjuk... :(( Ja, som du vet så är ju Stina oxå sjuk.. det är tydligen nåt som går... känner att jag själv börjar få kli i halsen och lite snorig, men jag hoppas att jag lyckas mota bort vilka baciller det nu är!

Duktig Hanna är i simskolan oxå!!!

Hoppas nu att det inte blir allt för hysteriskt på jobbet ikväll gumman, ska tänka på dig.

Massor av pussar och kramar så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback