Jag är sjuk

Av alla tänkbara dåliga tillfällen att bli sjuk så har jag lyckats med det nu.
Jag som nästan ALDRIG blir sjuk *muttrar*
Mådde så risigt på jobbet igår,kände mig så trött och totalt frånvarande och på lunchen när jag sovit i 10 minuter så trodde jag att jag skulle frysa ihjäl ;-)
Är helt förvånad över att jag klarade jobba de sista timmarna,kände mig helt groggy när jag körde hem.
Kom hem och tog febern,39 grader!!!!
DÅ blir man ju döds-sjuk helt plötsligt *s*

Så kvällen tillbringades i soffan,och idag känner jag mig bättre men långt ifrån bra...
Imorgon måste jag hur som helst ta flyget till Stockholm,det är väl bara att trycka i sig några alvedon och le och se glad ut och hoppas på att det går bra :o)

Ha en härlig måndag,själv ska jag slänga mig på soffan igen!


Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej gumman!!

Hoppas att du mår bättre snart!! Tänker på dig och skickar miljoner krya på kramar!!!

massor av pussar *på kinden* ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback