Trött,trött,trött!

Ja det är väl ungefär så jag känner mig :)
Den sista veckan har i stort sett bara bestått av att jobba,äta och sova och denna veckan ser ungefär likadan ut innan det ÄNTLIGEN lugnar ner sig och mitt jobb-schema återgår till mina normala 80 % *längtar*
Samtidigt måste jag säga att det har varit helt okej på jobbet de sista dagarna,jag tycker att den nya tekniken är ganska rolig trots allt även om man har MASSOR kvar att lära och ibland sitter man som ett fån framför skärmarna och har noll koll *s* (det är tur vi har handledare på plats som man kan ropa på och dra i när man behöver hjälp)

Idag är jag iaf hemma tills klockan 18 innan jag börjar jobba,
Patric ska till läkaren här senare idag för astma-kontroll och den kommer alldeles rätt i tiden med tanke på hur jobbigt han har haft det de sista veckorna.
Hans förkylning är över sedan länge men han är fortfarande TJOCK i bröstet och på mornarna låter det som om han ska hosta upp lungorna,det är så tungt så tungt *lille gubben*
Han verkar inte lida alltför mycket tack och lov utan är sitt glada jag (förutom när man ska hämta hem honom från dagis,då förvandlas han till ett "monster" som ska slåss och sparkas och skrika,då står inte mamman högt i kurs ;-)
Fast det är ju skönt att han trivs om man ska se det så :)

Nu ska jag logga in på SJ och boka tågbiljetter till Göteborg åt mig och barnen :)
Vi ska tillbringa några dagar på jul-lovet hos
Anna & co förstås,
vi längtar redan alla tre !!!!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej hjärtat!!!

Jag längtar oxå!!! Det ska bli så mysigt att ses några dagar snart igen, det är ju nästan bara 1 månad dit :))

Hoppas att det går bra på jobbet gumman, tänker på dig!!! Hör av mig imorgon, ska till MVC kl 15,00 och sen ska jag hämta barnen, så jag hör av mig när jag kommit hem. Var hemma först kvart i åtta idag och ska upp o träna till kvart över sju imorgon bitti, så nu ska jag krypa i säng.

Pussar o kramar i massor så länge!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback