Bra dagar !

Jag har haft några riktigt trevliga dagar trots stormen som drog förbi...men den gick hyfsat obemärkt förbi tack och lov,visst blåste det rejält och regnade men allt jämfört med Gudrun känns ganska så lungt nu ;)
Vi blev förstås strömlösa,när vi vaknade igår morse så var den borta och vi fick tillbaks den först vid 17-tiden igår.Men men det var ju ändå hanterbart!

Patric och jag körde iaf in till stan igår förmiddag för lite shopping!
Började i telenors butik,har velat ha en ny mobil LÄNGE nu och min gamla Z600 klarade knappt en dag utan att batteriet laddade ur.
Och direkt föll jag för en Eriksson K601i,och när hon dessutom plockade fram en modell som var röd så var jag såld :o))
44866-199Liten bild men den är sååååå läcker (pryl-galen?!?!JAG?!?!? Nejdå ;-))

Sen fortsatte vi ner till JC för jag hade sett ett par jeans jag ville ha där,men när jag väl provade dem så satt de inget vidare och var inte alls som jag trodde,så personalen plockade fram ett par Lee jeans i stuprörs-modell som jag drog på mig och de satt som ett smäck :) Jäkla vad snygga de var !!!!!
Så det blev ett par betydligt dyrare jeans än jag tänkt men va fasen,
nån gång måste man ju få unna sig något !!!!!

På eftermiddagen kom Marianne över så vi satt här och fikade och pratade några timmar,mysigt som bara den !!!

Sen var det ju dags för Petras inflyttnings-fest på kvällen och det blev en jätte trevlig kväll med mycket vin,drinkar och tilltugg :o) Dock ingen tequila men det är nog bara skönt idag ;-))
Lägger in lite bilder och låter dem tala för sig själva helt enkelt !!!

Fest1

Kenny och Veronica

Fest2

Lotta,Therese,Annelie och Dennis

Fest3

Sängkammar-snack :o))
Vanja,Lotta,Petra och Annelie

Fest4

Söta Ellen och Kalle :)

Fest5

Veronica & Caroline

Fest6

Veronica,jag och Caroline (å en kudde för att dölja ur-ringningarna *fnissar*)

Fest7

Dennis & Petra

Fest8

Å så jag och Veronica igen :)

Har ett par bilder i telefonen som jag ska prova att lägga upp oxå,
nu ska jag dock sätta på lite kaffe för att jag misstänker att Anna anländer från Halmstad vilken minut som helst.Ska bli helt UNDERBART att få träffa henne en stund !!!!!!!!

Kram på er alla !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul med bilder så snabbt =)
Får väl se till och kurera magen till nästa gång så jag kan festa ordentligt *ler*

Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll och helg.
Skänk mig gärna en tanke här på jobbet....hmmm

Många kramisar
från mig

2006-10-28 @ 17:23:43
Postat av: Anna O

Hej gumman!!!

Hihi.. ja tänk att de hade en RÖD mobil, bara till dig va?! *blinkar* Sicken himla TUR ;)

Har precis tagit ett bad här och Jonas har varit ute och sprungit. Nu ska vi fika och se på film tror jag, har ju 2 filmer som ligger här och väntar!

Massor av pussar o kramar så länge!!

Postat av: ELLEN

Hej gumman
vilka fina bilder ,särskilt det på mig och Kalle
*fniss* .Sitter med tryggisarna vid Zenit-borden
och här är lungt ,har Kenny och Tommy runt mig
så jag är väl omhändetagen.Vi ses snart vid bytet
Kram Ellen

2006-10-31 @ 12:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback