Gnäll-inlägg!

Ännu en vecka har gått,det har varit full rulle den här veckan och jag har jobbat ganska så mycket.
Nu är jag iaf ledig i 4 dagar och det känns skönt och framförallt välbehövligt.
Är totalt slut av många olika anledningar och kämpar för att ta mig igenom dagarna just nu,
och tillråga på allt har ryggen börjat krånga igen,som ALLTID på hösten.
Det är precis som att när kylan kommer så vill den inte vara med längre :(
Har ätit smärt-stillande hela veckan men tyckte faktiskt igår att det var bättre men idag är det inte kul igen *ledsen*
Och så när man ser allt som behövs göras här hemma så blir jag bara så frustrerad,
jag vill men kan inte typ...är livrädd att det ska smälla till ordentligt!
Har ändå varit och handlat idag och städat toan och tvättat och hängt tvätt...MÅSTE ju!!

Nu ska jag iaf göra lite tacos här,Hanna har en kompis här över natten så de beställde det till kvällsmat,sen blir det bara en lugn kväll i tv-soffan hoppas jag!

Vill passa på att säga ett försenat GRATTIS till min mamma här oxå som fyllde år i torsdag (och som vi firade igårkväll ;-)
Lägger in en bild på henne och min moster Vivi :)



Mamma o vIvi

Vivi och mamma

Trevlig helg allesammans!!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej gumman!!

Dumma, dumma rygg som ska bråka med dig igen *ledsen* hoppas verkligen att den ska bli bättre snart...

Skönt med ledigt, det behöver du. Hoppas att ni får en mysig kväll så hörs vi imorgon igen!!

massor av pussar och kramar så länge!!

Postat av: Vekis

Det är fler som har krämpor. Jag vaknade av att jag hade så ont i ett knä, har väl aldrig haft ont i knä förr. Men jag och Lilleman tog oss runt Järvzoo och titta på djuren och fika. Måste hitta på något med honom, medan syrran ligger hemma i vattkoppor.
Hoppas rygg ger med sig snart. Jag hoppas knät har gett med sig tills på tisdag, för då ska det bli ridning av.

Kram
Vekis

2006-10-15 @ 15:13:23
URL: http://vekis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback