Måndag igen!

Efter en lugn och skön helg är det måndag igen,
men en ganska slapp sådan :)
Hanna är ledig från skolan idag,studiedag,så både jag och barnen sov till 8 idag *underbart*
Nu sitter barnen fortf i tv-soffan i sina pyjamasar och jag hamnade här framför datorn en stund.
Vi ska ta en tripp till biblioteket efter lunch sen har jag lovat,
innan simskolan!
Det är nog det som blir gjort idag,precis lagom ;-)

Jag är ledig både idag och imorgon,känns riktigt lyxigt !
Vi har inte gjort så hemskt mycket i helgen heller (välbehövligt för min rygg!)
igår var mamma och pappa här på förmiddagen och inspekterade Patrics rum och fikade på blåbärspaj,sen mös Hanna och jag i soffan under eftermiddagen och tittade på Ica Age (den är kul alltså ;)
Ser fram emot att få se 2:an på dvd sen !!

Sen kantas resten av veckan av jobb och en begravning,
morgans morfar begravs nere i Skåne på fredag.
Tungt!
Vi kör ner över dagen,tyvärr måste vi stressa hem sen på eftermiddagen eftersom jag ska jobba natten sen men det får ju gå.
Jag kan ju sova lite i bilen om inte annat!

Stor kram till er alla !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback