Shopping + jobb

*brr*
Idag är det definitivt höst ute,bara + 3 grader var det när vi klev upp vid kvart över 6 och dimmigt som attan!
Det är väl inte annat att vänta när vi är i mitten på oktober,men man har varit bortskämd med att det varit mycket varmare än vanligt den här års-tiden!
Stor kontrast mellan norra och södra Sverige just nu,
min vän
Maria (i Boliden) skrev igår att de väntar 3 dm snö där upp i slutet på veckan *huuu* Det vill vi inte ha ännu ;-)

Jag ska vara på jobbet idag klockan 13 för ytterligare utbildning i vårat nya system,zenit,tror att det är det sista nu innan det är dags att köra skarpt.Det närmare sig banne mig med storm-steg!
Sen jobbar jag resten av kvällen,
sitter som handledare nu och det går väl ganska så bra :)
Det är svårare än man kan tro att sitta bakom,och försöka vara tyst ;-)
Det kliar i fingrarna att få skriva själv och prata !Förmodar att det är en vane-sak oxå,det här är ju första gången som jag sittter så här åtminstone på 112-biten,har ju 3 veckor kvar av den här perioden.

Måste till stan innan jobbet och leta kläder till begravningen på fredag.
Trist & tråkigt!
Jag hoppas kunna hitta ett par svarta byxor iaf resten ska jag nog kunna plocka ihop i garderoben!
Sen väntar en trevlig lunch med Ellen oxå!

Ha en bra dag allesammans!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej gumman!!

Hoppas att det gick bra att jobba inatt nu och att du inte är helt däckad idag.. tänkte på dig igår på begravningen ska du veta!

Höst är bara förnamnet, nu börjar löven bli gula här oxå... mysigt men ändå trist på nåt sätt med allt mörker.

Pussar och kramar i massor!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback