Dålig på att

uppdatera.
Dagarna går fortare än fortast och jag hinner inte riktigt med!
Nu har jag åtminstone en 5 dagars ledighet att se fram emot så då hoppas jag hinna få tid att både vila och lugna ner mig lite !
Jobbar endast mellan 17-22 ikväll och det känns som ett lagom pass ;-)
Har precis varit med min goa granne Marianne på stan och käkat lunch (TACK för en jätte trevlig stund!)
så nu ska jag ge mig på min fönster-putsning igen innan det är dags att åka till jobbet!
Blev klar med TV-rummer igår och det är så enormt SKÖNT att ha det gjort,
tänkte få klart köket nu så jag kan hänga upp mina nya fina höst-gardiner där imorgon :)

I helgen ska vi starta home make-over oxå,
(skrev jag inte nyss att jag skulle vila ?! *hm*)
Patrics rum ska göras om...det ska målas,tapetseras och byta golv.
Jag ska iofs inte göra så mycket mer än att välja färg,tapeter och golv *fniss*
Men KUL ska det bli och framförallt skönt att få det gjort äntligen!

Traktorn

Patric på sin traktor i morse innan han åkte till dagis !

KRAM !



Kommentarer
Postat av: marianne

Tack själv Jessica för en trevlig förmiddag.

2006-09-29 @ 22:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback