Dubbelsidig öroninflammation !

Resultatet av 3 veckors förkylning för stackars Hanna visade sig bli dubbelsidig öroninflammation :(
Och detta TROTS plaströr *blir galen*
Räcker det inte med att hon fortfarande vid 8-års ålder fortf måste ha rör liksom!?!
Vi förstod igår att någonting var galet för hon hade blött ur vänster örat på skolan och jag såg att det var torkat blod i örat men hon hade inte ont ö h taget (enda symtomen är att hon är döv på det örat)
Men så i natt hade det både blött och kommit en del var,men eftersom hon är pigg för övrigt så fick hon gå till skolan så ringde jag öron mottagningen från jobbet.
Så vi fick en akut tid nu i eftermiddag,och det var väl att vi åkte dit.
Det högra örat var rött och irriterat medans det vänstra då både var blodigt och varigt och dessutom var hela hörsel-gången inflammerad!
Tydligen så gör rören att hon inte får så ont *skönt att de har nån funktion* (ironisk!!)
Vi fick öron-droppar att behandla med nu i en vecka så får vi hoppas att hon äntligen får bli bra sen !!!!
Den glada nyheten var iaf att båda rören satt på plats ordentligt trots allt badande (och dykande) i vattnet i sommar ;-))

Annars stressar jag mest omkring just nu känns det som *för att fortsätta gnälla lite*
Skulle vilja vara ledig och bara strunta i alla måsten ett tag och bara VARA...
vet inte varför jag reagerara så starkt på alla vanliga ting just nu...som hämtning/lämning på dagis/fritids,körning till olika aktiviteter/kompisar,allt städ,tvätt,strykning,matlagning osv här hemma som eg tillhör vardagen...orkar inte ens lösa korsord på kvällarna längre när jag stupar i säng.
Och med tanke på hösten som kommer på jobbet med den nya tekniken som ska in oxå så kommer det blir mer än hysteriskt *VILL INTE*
Får dessutom inte vara ledig på höstlovet som jag tänkt,eftersom jag sitter som handledare då.
Meeeen det är väl bara att bita ihop och köra på misstänker jag,nu har jag åtminstone fått "tycka synd om mig själv" så det räcker för idag  ;-)

Kram !


Kommentarer
Postat av: jess

det är hemskt när man liksom bara måste gilla läget - spyr på det själv o drömmer om RIO då och då! Stor kram!!

Postat av: Anna O

Hej hjärtat!

Stackars Hanna, tur ändå att hon inte har ont!!

Och så du då din stackare, som far runt och flänger och sliter ihjäl dig nästan.. *kramar om*

Hör av mig lite senare sen gumman!!

Pussar och kramar i massor!

2006-09-14 @ 19:43:53
URL: http://gumsan70.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback