Bus i snön!!


Äntligen har vi i södern oxå fått lite snö ;-)
Det började snöa redan i lördags egentligen och då kom det kanske 5 cm snö under dagen,tyvärr så regnade det mesta bort under natten men idag började det snöa på morgonen igen och nu är marken vit och fin igen.
Jag är hemma och ledig idag,och Hanna fick vara hemma från skolan idag oxå.
Hon var hemma i fredags pga förkylning och feber och hon är fortf så trött och hängig så det kändes som att hon behövde en extra dag hemma för att orka med resten av veckan.

Nu har vi iaf varit ute en timme och fått frisk luft,och busat i snön.
Tycker det är kul och barnen älskar det :-)

Hanna i snön

Hanna

Patric i snön

Patric

Hanna bus i snön

Hanna busar i snön :)

Patric bus i snön

Och så Patric bus förstås ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna O

hihi..

vilka härliga bilder. Blir jätte glad av att se busungarna ;)

Pussar o kramar i massor!!!

Postat av: Camillas lockar

Härligt med SNÖÖÖÖ! Själv hoppas jag att det ligger en stund i alla fall här i Stockholm...

2007-01-22 @ 22:18:50
URL: http://www.lockar.se/blog/
Postat av: Anonym

Kanske så mycket snö att Hanna, Patric och Jonathan kan valsa runt i snön? Vilka härliga vinterbilder Jessica!

2007-01-23 @ 17:46:39
Postat av: Vekis

Det funka, jag blåste ner lite snö åt er, när det snö här sist och nu blåser jag lite kyla åt er också. Vi hade -20 i natten som vad, så jag delar gärna med mig:)...ska vi säga att du får -15 grader..så behåller jag -5 grader så snön får ligga kvar en stund.

Kram på er!! Just nu har vi -10 och blåser, så det känns som -20..hua!!

2007-01-24 @ 16:12:50
URL: http://vekis.blogg.se
Postat av: Sara

Härliga snøbilder! Här har det kommit lite väl mycket mjukvara de sista dagarna...!
Länkat hit från min blogg hoppas det är ok!?
((Kramar))

2007-01-27 @ 19:40:39
URL: http://saranorge.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback