Första inlägget 2007

Så var det helt plötsligt nytt år igen :)
Känns alltid lite konstigt så här i början att vänja sig vid ett nytt år...2007!
Hoppas bara att det ska bli ett BRA år,brukar inte ha så stora och överdrivna förväntningar på året men i år har jag faktiskt det,och hoppas att det ska bli så!

Vi fick en jätte trevlig nyårsafton och fest tillsammans med våra underbara grannar,Micke & Marianne :-)
Massor av god mat,gott dricka och trevligt prat!!Tusen tack för en jätte mysig kväll!!!
Barnen orkade vara vakna hela kvällen,och Patric protesterade i högan sky när vi skulle gå hem framåt 1 *ler* Men stackarn somnade innan han fick ner huvudet på kudden i sängen tror jag,så liiiite trött var han nog trots allt !!

Nyår06

Hanna,Jonathan & Patric en minut innan 12-slaget :)

Nyår06 2

Glad kille,året första bild 2007

Nyår06 3

Minst lika glad stora syrra :)

Igår blev det en slapp-dag,vi var nog ganska så trötta hela familjen !!
Och det blåste halv storm utanför,så det var ganska skönt att slippa vara ute.
Vi fick tom behålla strömmen fram till 17 men sen var det kört (än en gång,tack å lov för detta underbara elaggregat som bor ute i vårat garage)
Strömmen kom tilbaks igen strax innan midnatt,vilket var förvånande effter att de sagt på nyheterna att över 32 000 personer var utan el och SOM VANLIGT är vi värst drabbade i Kronobergs län *suckar*
Hur många träd kan det finnas kvar som ramlar över ledningarna?!??!?
Ja ja,vi fick ju elen tillbaka hyfsat snabbt så jag ska inte gnälla mer om det nu ;-))

Nu ska jag packa ihop det sista här och ge barnen lite frukost,
sen ska vi åka till tågstationen i Alvesta och ta tåget till Anna & barnen.
Ska bli jätte mysigt att få umgås med dem i några dagar nu *har längtat*

Kram på er :)


Kommentarer
Postat av: Vekis

Godfortsättning!!!
Själv så blir det inte så mycket gjort eller skrivet i bloggen. Och det beror ju på min skada, som jag är innerligt trött på nu. Tur att man har en make som Henke, som fixar allt..och två barn som är snäll o hjälper mig.

Postat av: Anna O

Hej hjärtat!!

Nu vilka härliga party bilder på barnen ;)

Nu ses vi snart!!!

Puss o kram!

2007-01-02 @ 15:00:30
URL: http://gumsan70.blogg.se
Postat av: Miina

Hej tösen!
Jasså, dina barn orkade vara uppe till 12-slaget! Mina stupade runt 21. Julina hade pinat sig uppe med Peter till 23, men sen snarkade även hon högt. :)

Önskar dig en god fortsättning på det nya året!

*kram*

2007-01-05 @ 09:16:47
URL: http://www.miinas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback