Semester-veckan

blev otroligt hektisk men ändå väldigt trevlig :)

I tisdags-förmiddag så tog barnen och jag tåget från Alvetsa till Göteborg för att hälsa på min underbara vän Anna och hennes familj.
Väl framme så tog vi oss först in i Nordstan och käkade lunch (på Mac Donalds så klart,när barnen får bestämma ;-))och där mötte sen Jonas upp oss och så åkte vi vidare till Kode.
Vi fick några jätte mysiga dagar tillsammans,den enda nackdelen är att tiden alltid går så förbaskat fort,man hinner ju knappt blinka förrän det är dags att åka hem igen.
Stackars Stina bröt ihop redan första kvällen över att Patric skulle åka hem snart *s*
Det är så härligt att se hur bra barnen leker ihop,trots att det faktiskt var ett halvår sen vi sågs sist nu,
de tittade lite på varandra i några minuter (fast jag tror att Patric mest var blyg för Annas mamma i början egentligen *ler*)men sen var det fullt ös :-)
Det var första gången på evigheter som jag faktiskt kunde koppla av och bara vara litegrann,
stackars Anna fick stå ut med många gäspningar från min sida *blinkar*

Kode1

Alla barnen i rutschkanan =)

Kode2

Våra stora tjejer Hanna & Ebba

Kode3

Patric & Stina i badet,har jätte kul förstås =)



Anna smyg-fotad *s* Och så mina snygga tossor jag gick runt med hos Anna,frös som en tok ;-)

Trettondags-afton fyllde Morgan år,så då firade vi honom på morgonen och sen var det fullt ös hela dagen med handling,städning,matlagning osv :)
På kvällen hade vi goda vänner på besök,Patric blev tyvärr sjuk på kvällen där och fick 40 graders feber
:( men tack och lov så var han bättre redan igår.

Igår så smyg-firade vi Patrics 5 årsdag tillsammans med släkten på kvällen :)

P 5 år

"Ja må du leva"

p 5 år 2

Alltid kladd-kaka istället för tårta på födelsedagen,
det bästa Patric vet :-)

P 5 år 3

Nya ishockey-hjälmen...den bästa presenten =)

Idag blir det en runda i stan för att handla de sista presenterna till Patrics 5-årsdag imorgon,
annars så ska vi ta det ganska så lungt idag!
Jag är ledig imorgon oxå men sen så blir allt som vanligt from tisdag igen...med jobb,skola och dagis :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej hjärtat!!

Där var du ju ;) Blev lite orolig när jag inte hörde nåt på ett tag...

Snygg profilbild, verkligen, speciellt med dubbel hakan *haha* tossorna är jag mest glad över att de kom till användning, har ju legat i garderoben i flera år!!

Massor av pussar o kramar!!

Postat av: Sara

Grattis Patric på 5-årsdagen!!

Kramisar från Linn med familj =)

2007-01-08 @ 10:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback