Stormen Per!

Stormen Per drog förbi och JÖSSES vad det har stormat!
Jobbade natten igår och den blev ganska lugn trots allt,det värtsa drog igång framåt förmiddagen,
men trots det var vi utan ström när jag kom hem vid 7,30 igår morse och den kommer nog lysa med sin frånvaro ett tag (tack gode gud-än en gång-för elaggregatet :-)
Sov fram till 13,men vaknade många ggr och lyssnade på vinden utanför!!!

Körde till jobbet sen strax efter 17 och det var längesen jag var så nervös när jag satte mig i bilen,
det låg ner-fallna träd överallt och ledningar som hängde hur som helst,så man fick kryssa fram och hoppas på att man inte skulle få ett träd över bilen.Kände att jag duckade några ggr där i bilen och fick nästan skratta åt mig själv tillslut ;-)
Det var en lättnad att komma till jobbet,även om det var full KAOS här.
Nu är klockan strax efter midnatt och det har äntligen lugnat ner sig lite,även om våra listor är lååånga!
Ska bli skönt att få gå hem klockan 2 i natt!

Lyser kanske med min frånvaro här ett tag,eftersom vi saknar både ström och telefon hemma.,även mobil-nätet ligger nere för oss som bor på landet.
Bara hoppas att det inte tar 9 dagar att få tillbaka som det gjorde efter Gudrun!!!!

Kramar till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej gumman!!

Håller tummarna stenhårt att ni får ström o telefon tillbaka snart!!

Pussar o kramar i massor!

Postat av: Camillas lockar

Hjälp, tog det nio dagar förra gången...?! Tufft.

2007-01-15 @ 22:02:40
URL: http://www.lockar.se/blog/
Postat av: Jessica

Camilla:Japp,det tog 9 dygn.Det var skit jobbigt tillslut trots att vi ändå har tillgång till lite ström med hjälp av aggregatet å kan ha några lampor tända,har vatten och får värme i huset men visst märker man hur BRA men har det egentligen när allt fungerar som det ska!

2007-01-16 @ 18:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback