Härliga sportlov :-)

Tänk det är redan torsdag !!
Denna veckan har gått i en rasande fart,men oj så skönt det har varit att vara hemma några dagar.
Hanna behövde det defintivt,i helgen var hon så trött så trött men jag tror att de oxå varvar ner massor när ett lov närmar sig :-)
Vi har tagit det ganska så lungt denna veckan,
i måndags jobbade jag på eftermiddagen och då var Morgan ledig.
Han tog med barnen in till stan på kvällen och hyrde några filmer-till deras stora förtjusning-även om det blivit kAOS i video-butiken en stund när Hanna & Patric inte kunde enas om vilka filmer som skulle hyras och Patric hade legat och skrikt på golvet en stund *skönt att de kan trotsa med pappa oxå,fniss* ;-)
Men hela situationen reddes upp och 2 nöjda barn åkte hem igen med sina filmer :o)

I tisdags var jag ledig så då åt vi lunch på Mac Donalds,
och sedan hade vi besök hela eftermiddagen av Anna & Tilde-jätte trevligt !!
På kvällen var jag på ett kläd-party-Capri collektion hette kollektionen och till min förvåning riktigt fina kläder tilll hyfsade priser.
Köpte både en klänning och ett linne och var hur nöjd som helst med kvällen ;-)

Igår tog vi en utflykt till biblioteket jag och barnen,
jag hade även en tid hos optikern-behövde nya linser (dyr historia *blää*)
Sen forsatte vi till mamma (som är hemma igen =) och åt lunch och sen tillbringade vi eftermiddagen framför TV:n hos henne och tittade på OS!!
Vilken svensk dag !!!!! 2 guld,ett brons,curling-damerna till final och vinst i hockeyn *tjohoo*
Jag lipade som en tok vid bägge pris-utdelningarna ;-)

Idag har vi bakat inför Hannas 8-års dag på måndag !!
Och nu i eftermiddag ska vi till Tomta-backen i stan och åka pulka tillsammans med Jeanette,Rebecka och Vendela.Så det blir att packa en liten fika-korg och ge oss iväg om ett par timmar *mysigt*

Imorgon ska jag jobba igen,men börjar inte förrän 17.00 så jag är ju ledig under dagen !
Jobbar 17-02 imorgon och sen 21-07 på lördag-natt,
men det ska väl gå bra hoppas jag :-)

Nej det var nog alles för idag :-)




Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej hjärtat!!

Vilket mysigt lov ni har haft. Kul att snön legat kvar oxå så ni kunnat åka pulka m.m... själv är jag så less på snön att jag smäller av snart.. *blä*

Hoppas nu att du får vila under dagen och att det går bra inatt när du ska jobba. Ska tänka på dig, det LOVAR jag.

Såg att melodifestivalen började redan klockan sju ikväll så du kanske hinner se alla bidrag innan du kör till jobbet sen ;-)

Massor av pussar och kramar så länge!!!

Postat av: Fia

HEJ!!!

*har återvänt till livet* Har du varit ledig och sportlovat dig med barnen, vad mysigt! Och jobbar natt gör du också precis som jag, men nu hoppas jag du ligger hemma och sovar...

Lät kul det där med klädpartyt, det är åt att rekommendera alltså? Har blivit inbjuden till en men vet inte riktigt...

Kaos i videobutiken? Hehe, håller med, skönt de kan trotsa med pappa också... ;)

2006-02-26 @ 01:31:31
URL: http://sophiasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback