Äntligen

känner jag mig lite piggare !!Långt ifrån bra men jag känner att det går åt rätt håll iaf :)
I morse vaknade jag och var hungrig,för första gången på 1,5 vecka-DET tar jag som ett positivt tecken !
Herre gud,det var verkligen en rejäl magsjuka/influensa jag lyckades dra på mig,
var säkert nersatt efter första omgången magsjuka-då jag dessutom inte vilade som jag borde misstänker jag-men jag minns inte ens när jag mådde så här dåligt sist.
Sov i stort sett bort både tisdagen & onsdagen,sen tyckte jag att jag var piggare i torsdags tills yrslen började göra sig påmind och jag insåg att jag hade feber-bara att gå tillbaks till sängen ;-)

Det slutade iaf med att jag sjukskrev mig i helgen oxå,hade kanske klarat att jobba på ren vilja men nån gång måste man få tänka på sig själv !!
Så helgen har verkligen varit LUGN,tom Morgan har tagit det lungt och varit hemma och slappat tillsammans med mig :)
I fredgas-kväll tittade vi förstås på finalen i "Lets Dance" (tyckte tillslut att det var helt rätt att Måns & Maria vann !!) och igår slappade vi i soffan framför TV:n och zappade mellan olika kanaler :-)
Barnen hade kompisar här hela dagen,Isak var hos Patric och Hanna hos Hanna!
(Förstår inte varför "alla",nåja iaf  60 % av tjejerna,i Hannas klass måste heta Hanna,måste varit ett väldigt poppis namn på slutet av 90-talet ;-)

Framåt kvällen när lugnet la sig här så åkte Morgan till min föräldrar och klippte sig,samtidigt som han körde om stan för att hämta bio-biljetterna till Hanna & Therese idag,så passade han även på att hyra några DVD-filmer till oss.
Vi såg iaf melodifestivalen igårkväll (vilken jag tyckte var urusel,visst Carola är Carola och hon är så överlägsen de andra,men f ö så gillade jag inte nån av låtarna !!)
Och så tittade vi på film en stund innan vi la oss.

Idag såg vi klart en av filmerna och sen tvingade jag mig ut på en promenad i solen,
måste försöka få tillbaka energin !!
Det var skönt att komma ut,första promenaden på över en vecka.

Nu i eftermiddag har Hanna och Therese varit på bio och sett Lilla Jönsson-ligan (nöjda tjejer som nyss kom hem här) och jag,Morgan & Patric passade på att ta en fika hos svärföräldrarna och spanade in deras nya kök.Så himla FINT det var !!
Blev ordentligt avundsjuk trots att det faktsikt bara är 6 år sen vi "fick" ett nytt ;-))

Det var vår helg,ikväll får vi väl kika på andra chansen och se vilka 2 låtar som kan ta sig vidare till finalen nästa vecka.Håller en tumme för Magnus Bäcklund och Patrik Isaksson :-)
Är ledig imorgon oxå sen hoppas jag att jag klarar av att jobba på tisdag igen.


Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej gumman!!

Vad skönt att du äntligen mår bättre!!

Gissar just nu att du sitter och svär över att Rednex gick till finalen i globen *s* Hur det än må vara med den låten så fastnar den i huvvet, tyvärr!! Jag hör den i mitt huvud HELA tiden, så trallvänlig är det ju helt klart ;-)

Men som vi båda sade, Carola är så överlägsen och i en helt annan klass än alla andra, så hon kommer kamma hem det på lördag, det är jag helt övertygad om. Sen att jag är lite "trött" på just Carola, det känns som att hon ändå är bättre än alla andra!

Godnatt hjärat, vi hörs säkerligen imorgon! *en vild gissning *fniss**

Pussar och kramar!!

Postat av: Ingela

Tack för idag vännen...det var så trevligt att ses och prata bort en stund.Det var så längesen.
Kram på dig.

2006-03-13 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback