Härlig dag !

Solen skiner och det är nästan 20 grader varmt :)
Kan det bli bättre?
Patric och jag har tillbringat nästan hela förmiddagen ute och bara njutit :)
Och nu måste det vara varmt för tom Patric bestämde sig för att de fodrade gummistövlarna var för varma idag *fniss*


Mangolia

Måste visa min underbara magnolia som börjat blomma,bara några stycken blommor
här och var ännu men det är knoppar överallt !
Den är helt sagolikt vacker.


P plockar vitsippor

Patric plockar vitsippor :)

Nu ska jag fixa lunch innan Hanna kommer hem från skolan och sen bär det av med barnen till mormor,de ska vara där medans jag ska till frissan och klippa mig och färga/slinga håret *skönt ska det bli* :-)

Kram till er alla !

Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej hjärtat!!

Vilka härliga bilder!! Ser fram emot att få se den Magnolian i verkligheten snart.. det är ju bara 9 veckor dit nu ;-)

Massor av pussar och kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback