Årets första snö

ramlade ner under natten :)
Fick nästan en chock när jag tittade ut i morse,medans barnen jublade förstås!!!
Det var ju inte så mycket förstås och tack och lov har den redan regnat bort...snö i oktober känns lite väl tidigt !!!

SNÖ !

Bild-bevis på snön :)

Idag har jag jobbat hela dagen,
men igår eftermiddag hade jag/vi super mysigt besök av Anna under eftermiddagen.
Timmarna bara flög iväg,det var hur härligt som helst att bara få sitta och prata bort några timmar.
Avskyr däremot att vi ska behöva bo så "långt" ifrån varandra :(
Men men man kan väl inte få allt här i livet ;-) Vi har ju varandra och det är det viktigaste !!!!


Anna & Hanna

Anna & Hanna-mina favvis-tjejer ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej gumman!!

Jösses vad snö!!! Tur att det regnat bort i alla fall, som sagt, liiite väl tidigt för snö i oktober!

Fin bild oxå *hihi* Jag är ju glad att du tog den och inte den andra där både jag och Hanna såg ut som ufon *s*

Vi hörs i morgon hjärtat. Har precis skrivit några rader i bloggen oxå ;)

Pussar o kramar så länge!!

Postat av: Anonym

Jag ska skicka en bild på vår snö senare....=0)

2006-10-31 @ 10:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback