Tiden flyger

iväg,helt klart :)
Det märks att man börjat jobba och kommit in i alla rutiner på allvar igen för det finns inte mycket tid över just nu.
Dessutom hann inte Hanna mer än börja skolan förrän hon drog på sig en förkylning,så förra fredagen fick hon vara hemma från skolan för att hon var så snorig.
Hon var piggare över helgen och i början på veckan nu men sen igår ringde de från fritids vid 13-tiden för att hon var febrig och hade ont i magen.
Så mormor fick åka ut och hämta hem henne,så hon fick vara hemma från skolan även idag då.
Envisa förkylning som inte vill släppa :( Hoppas att hon piggnar till under helgen här nu,
på måndag börjar simskolan igen som hon längtat så enormt mycket efter.
Vi får väl se men det vore så tråkigt om hon missade första gången!!!

Har själv oxå dragit på mig nån form av förkylning tror jag,har haft ont i huvudet och halsen hela veckan men mer än så har det inte blivit,så jag har fått gå på alvedon i flera dagar bara för att orka med *gnäll*
Hoppas att det släpper av i helgen nu när jag är ledig !!

Däremot har jag provat på en riktigt rolig sak i veckan.
Bailine :-)
Ellen provade i våras och gav sig den på att jag skulle följa med henne och testa...sagt & gjort så gick vi dit i början på veckan för att prova på en gratis-gång.
Hade nog inte ens kunnat föreställa mig hur det skulle vara och det är svårt att förklara för den som inte varit där.
Vi fick börja med att göra en kropps-analys,och bara det var roligt-det är något jag aldrig gjort förr :)
(även om nu alla data inte var så roliga att läsa *ler*)
Sen var det bara att hoppa upp på en säng och så fick man massor av remmar över magen,rumpan och låren och under dessa remmar stoppades det in plattor.
När allt var klart så tillsätts ström som gör att musklerna börjar jobba rejält,
började skratta först för det var en så konstig känsla,där låg jag och vilade medans kroppen arbetade för fullt :) Det var inte speciellt behagligt i början ska jag väl erkänna men när man väl slappnade av så var det helt okej!!(Ni som provat på TNS kanske kan förstå på ett ungefär hur det var)
Jag bestämde mig iaf för att prova 5 ggr och se vart det leder ;-)
Har eg inga större förhoppningar men det är KUL att prova iaf,
hjälper det så är det ju bara positivt :)
Har däremot varit riktigt duktig de sista veckorna och ändrat om i min kost och plockat bort en massa onyttigt och börjat gå med mina stavar,det är en början iaf.
Måste bli av med de extra centimetrarna jag la på mig i våras,inte konstigt att jag gjorde det men de är svåra att bli av med nu.
Så med min URUSLA karaktär så känns det som en SEGER att jag väljer att äta ett knäckebröd istället för en massa gott fika-bröd ;-)

I helgen är vi iaf lediga hela familjen *skönt*
Det enda vi har inplanerat är en kräftskiva med grannarna imorgon,
det ska bli riktigt roligt !!!!
Vi ska ha lite knytis och göra några pajer & sallader som vi kan äta innan vi ger oss på kräftorna,
någon som har nåt kuligt recept på nån riktigt god paj så tas det väldigt gärna emot :)

Nejhe,det var alles för nu.
Trevlig helg!!

*kram*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Did you try Bailine?
Does it work?
What happens in the saloon?

2006-09-07 @ 17:43:45
Postat av: Sunny

Did you try Bailine?
What does it feel like?
does it hurt?

2006-11-04 @ 15:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback