Dagarna går

och jag har varit urusel på att blogga.Det är kanske både tiden och orken som inte funnits riktigt iofs av många olika orsaker.
Men nu så fanns helt plötsligt lusten igen att skriva några rader :)
Borde egentligen stoppa Patric i säng,men han är pigg som en lärka och springer runt här och spelar innebandy,trots att han varit uppe sen halv sex i morse.Var får de sin energi ifrån ??!?!??!(Den skulle jag oxå vilja ha !!!!!!!! ;-)
Hanna la sig för en kvart sen och när Morgan gick in där 5 minuter senare så sov hon *lilla gumman*
Så kvällstrött den tjejen :-)
Men det är samtidigt skönt,för hon är i regel alltid pigg och glad på mornarna !
Dessutom var hon uppe senare än vanligt igår kväll eftersom jag hade tjej-träff här.
Vi hade en otroligt trevlig och rolig kväll här;jag,Ellen,Petra,Frida,Marina & Veronica.
Jösses vad vi pratade och skrattade :) Helt underbart !
Morgan konstaterade skrattandes att det lät som det satt minst 20 tjejer i köket istället för 6 *fnissar lite*
Man skulle bara ta sig tid att ses oftare sådär,man mår så BRA efteråt :)Ni är bäst tjejer *puss på er*

Imorgon är jag och Patric hemma tillsammans,
har tänkt att ta det ganska lungt då :) Har planerat en lång-promenad med Marianne på förmiddagen bara !Sen ska Hanna ha en kompis här över natten.
Morgan och jag jobbar omvartannat i helgen sen,
han jobbar kväll imorgon när jag är hemma,sen jobbar han förmiddag på lördag och jag jobbar kväll,sen kör vi tvärtom på söndag.
"Jätte kul".Men det går det med :-)Det är ju bara var fjärde helg så det är bara att gilla läget.

Det var alles för nu.

Kram på er alla :)



Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej gumman!!

Ja, det är ju ingen risk att du och Morgan tröttnar på varandra i alla fall ;-) Jag kände detsamma här hemma denna veckan. Inventering hela dagen i söndags, inventering igår, och idag är Jonas på hockey. Tur att vi får några dagar själva nästa vecka ;-)

SKÖNT att ni hade så roligt igår, det behövde du verkligen hjärtat!!!

Massor av pussar och kramar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback