Veronica har fått en liten pojke !!!

2190 gram och 47 cm lång....lill-killen !
5-6 veckor för tidigt men har man bråttom så har man ;-)
Stort grattis gumman !

Själv sitter jag på jobbet,och har en sådär 7 timmar kvar innan jag får gå hem !
Men det är ändå helt okej,mitt enda pass i helgen.
Har varit ganska så lungt här trots att det är långfredag,men det är ju förstås mycket kvar av natten ännu :)

Har haft en riktigt bra dag i vilket fall,
barnen sov hos farmor & Sture i natt så Morgan och jag fick en kväll alldeles för oss själva igår...mysigt :)
Det händer ju inte så ofta !!!Sen klev Morgan upp vid 7 idag och körde en vända till skogen och jag somnade om och sov till 10 *jösses*
Sen städade jag klart det sista hemma och bara tog det allmänt lungt innan jag,pappa och Niclas åkte i till stan och såg fotbolls-matchem mellan Öster-Elfsborg !
Åh så roligt det var även om det var kallt och Öster förlorade med 3-4,men vi fick ju se många mål i vilket fall :)Det kommer bli fler besök på Värendsvallen i år :-))


Nu är det bäst att fortsätta jobba,blir bara avbruten hela tiden *konstigt* :o)


Natti,natti !


Kommentarer
Postat av: Anna O

Åh, vad härligt att allt gick bra till slut för Veronica!!

Vet ju att du överlevde natten gumman, även om du var trött på slutet ;-)

Känns skönt att vara hemma igen nu!! Massor av pussar och kramar så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback