3 dagar kvar

till julafton!!
Nedräkningen pågår för fullt här hemma och spänningen börjar bli olidlig enligt Patric :)

Jag sitter här och pausar en stund efter en fruktansvärd hektsik dag på jobbet,
det är väl iofs som vanligt just nu men man hinner knappt gå på toa och att prata med sina kollegor kan man glömma,vi får vara glada om vi hinner hälsa på varandra.
MEN vi fick en "julklapp" av chefen idag som innebär att vi kommer får det betydligt lugnare över alla helgerna och det är precis vad både jag och mina kollegor behöver!

Nu väntar vi på att Marianne och Jonathan ska komma hit och sen ska vi göra julgodis tillsammans,precis enligt våran lilla tradition.Vi ska väl försöka få ihop en 3-4 sorter iaf,det räcker.Vi äter sällan upp vårat godis här ändå ;)
Ska i vilket fall bli jätte mysigt och det kanske botar min dunkande huvudvärk *hoppas det*
Hade sett fram emot att få mysa med varsitt glas vin oxå men eftersom jag var så snäll och tog beredskapen på jobbet ikväll mellan 21-01 så får jag nog snällt låta bli.
Det får bli glögg istället...inte helt fel det heller ;-)

Måste passa på och skicka ett stort grattis igen till
Camilla oxå,som blev fru Nilsson igår :)
Underbart!!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej gumman!!

Hoppas att ni haft en mysig kväll med julgodis stök o att du slipper åka in på beredskapen inatt oxå!

Vi hörs i morgon, är helt slut efter denna dag. Berättar mer sen :)

Har i alla fall hittat den bästa julklappen till Jonas idag *glad*

Pussar o kramar i massor!!

Postat av: Camilla

Tack! Det är heeelt underbart att vara gift ;-D

2006-12-27 @ 21:45:05
URL: http://www.lockar.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback