5 december

...bara 19 dagar kvar till julafton (och alltså bara 19 dagar kvar till min födelsedag *ler* har knappt ägnat just det en tanke i år förrän nu)

Stort grattis till min lillebror som fyller år idag oxå,29 år!!!
(jösses när blev du så "gammal",Niclas ;-)

Är inne på min 3:e lediga dag idag och det har varit så skönt.
Skulle utan problem kunna vara hemma och ledig nu en månad eller så ;-)
Vi ska baka lussekatter idag iaf och så tänkte jag sno ihop några mjuka pepparkakor och frysa in,
bäst att pasa på när jag är hemma och ledig.
Förhoppningsvis så kommer Ingela och Filip en vända på förmiddagen och fikar oxå.

Sen drar veckan på för fullt:

*Onsdag-lämnar Patric på dagis vid 9 och sen ska jag möta Nicklas för att handla julklappar.
Jobbar 13,30-21,10.Hanna har dessutom avslutning på skapis på kvällen,det får Morgan ta hand om.

*Torsdag-Jobbar 6,50-14,30.

*Fredag-Jobbar 6,50-14,30.
På kvällen är vi bjudna till våra goa vänner M & M,vi ska inviga deras nya fina veranda.
Äta tacos och pimpla vin *ler*

*Lördag-Då är det dags för det stora pepparkaks-baket.
Ev har Hanna sim-tävling mellan 8-10 (hon har inte riktigt bestämt sig ännu för om hon vill vara med)
På kvällen ska Morgan på julfest med sitt jobb och jag ska till Ellen tillsammans med Caroline & Petra.
Vi ska ha lite jul-mys...äta lite jul-mat,äta en massa onyttigheter och förstås pimpla vin igen
(och då ska tequilan fram oxå misstänker jag *fniss*)
Det blir förmodligen en sväng på stan med.
Mamma och pappa kommer hit till barnen på kvällen.

*Söndag-då ska jag ligga i soffan och vara bakis och äta pepparkakor och dricka glögg.
(drömma kan man ju alltid eller hur ;-))


Från det ena till det andra,igår var Patric med i simhallen och badade medans Hanna var på sim-träningen.

simhallen1

I rutschkanan


44866-232

Mammas sötnos :)


simhallen3

Efteråt var vi på kalas hos Niclas och åt kvällsmat och firade hans födelsedag.
Ett riktigt roligt kalas tyckte Patric och vi andra oxå =)

~Ha en bra dag allesammans~


Kommentarer
Postat av: Miina

Nä, men! En till Niclas som skriver med c! Jag blir lika förvånad varje gång, för när jag var liten upp till tonåren hade jag bara kommit i kontakt med andra stavningar (Nicklas och Niklas). Sen hittade jag mitt gamla ex som stavade med bara c och många år senare dök min älskling upp med samma stavning och nu din bror. Vet inte om det är så ovanligt, men i mina ögon är det det. :)

Vilken mysig simhall ni har! Tänk om vi hade nåt liknande. Här är det bara tråkigheter ser du. ;)

*kramar*

Postat av: Anna O

Hej gumman!!

Vilka fina badbilder :) Och han som varit så kinkig med att bada förr i livet.. det kan man inte tro...

Lycka till med bakandet. Kan du skicka några mjuka kakor till mig med posten *blink*

Puss o kram!!

2006-12-05 @ 13:23:05
URL: http://gumsan70.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback