6 dagar kvar

till julafton och äntligen har vi fått lite kyla här och någon slags påminnelse om att vi faktiskt befinner oss i mitten på december :)
-3 grader kallt här i morse och jag kände mig riktigt glad när jag stod ute och skrapade bort isen från bilen innan...tänk att man faktiskt kan bli så glad över något som egentligen är så fruktansvärt tråkigt ;-)
Hoppas så att vi får behålla det här "nya" väder-läget nu och slipper regn,rusk och + 10 grader varmt över julen.
Första ordentliga halkan på vägarna har kommit oxå,den kom igår och det är ju förstås inte lika kul,men samtidigt så är det ju så det ska vara nu.
Det märktes på jobbet att det var halt kan jag säga,
vi som jobbade var enormt tacksamma att det inte var måndag-morgon och "alla" skulle till jobbet.
Hörde iofs på radion innan att det varit mycket olyckor idag med,men inget allvarligare tack och lov.

Idag är iaf jag och Patric hemma och lediga,det är mycket kvar som ska fixas denna veckan så jag vet inte riktigt vilken ände jag ska börja i.
Samtidigt som jag helst skulle försöka ta det lite lungt,har varit så enormt stressad de sista veckorna och det för med sig att jag sover dåligt,är trött,och yr i huvudet.Men men...
Jobbar bara fram till den 28/12 nu och sen är jag ledig i 1,5 vecka...det kunde inte komma lägligare *ser fram emot*

Ha en härlig måndag!


Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej hjärtat!!

Hoppas att det går bra med allt julstök nu, har tänkt på dig MÅNGA gånger under dagen och undrar så hur det går för dig. Vill ju inte att du ska stressa ihjäl dig in på julafton, du behöver så väl lite vila....

Pussar o kramar i massor!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback