En STOR sten

har falliit från mitt hjärta!!!!!!!!
Jag är nästan klar med alla julklappar *jublar*
Herre gud så skönt,jag som började tro helt allvarligt att jag inte skulle hinna få klart allt i tid.
Jag har ett par stycken kvar men de ska inhandlas imorgon när jag släppt av Patric på julfesten på dagis.

Nu ligger alla saker i källaren och väntar på att få bli inslagna,
men det får bli ett projekt ikväll när barnen somnat.
Nu ska "bara" julmaten förberedas,julgodiset kokas och födelsedagen förberedas oxå.
Ja just det,jag ska hinna jobba oxå...!
Jag önskar mig 10 timmar extra per dygn i julklapp!Nån som kan ordna det ?!?!?!
Nåja,ner-räkningen fortsätter:
5 dagar kvar till julafton och födelsedag :-)

Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej hjärtat!!

UNDERBART!!! Är SÅ himla glad över att du fick vara fri idag och få klart det sista, så du slipper stressa ihjäl dig!!

och om 2 veckor för att vara exakt är du och barnen här *tjohooo*

Massor av pussar o kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback