Hinner inte

uppdatera som jag tänkte men lägger in några bilder från Julafton så får jag skriva mer när jag är ledig sen!!
TYVÄRR verkar det som om jag lyckats komma åt någon inställning på kameran för många av bilderna är jätte konstiga och helt förstörda *ledsen* Hade verkligen tagit MASSOR av kort i år men många var bara att radera å kasta bort.



Mina födelsedags-blommor



Morfar med barnen,jul-lunchen,jag å Patric och så en bild på Hanna




Barnen med tomten och hans lille Nisse



Julklappsöppning :)

Och så ett STORT GRATTIS till min vän Maria som fyller 32 år idag,
hoppas det känns bra att hamna i 32 års klubben *blinkar*
Hoppas att du får en riktigt BRA dag gumman!!

44866-260

Maria & Petter på en bild från i somras :)

Kommentarer
Postat av: Anna O

Hej hjärtat!

Vad tråkigt med kameran... :( Förstår att du blev ledsen över det..

Fina blommor fick du i alla fall på din födelsedag :)

Är på jobbet, hör av mig ikväll sen!

Massor av pussar o kramar så länge!!

Postat av: Maria

Tack! Men jag är faktiskt inte 32 år förrän om knappt 4 timmar.... =0)

2006-12-27 @ 14:20:58
Postat av: Camilla

Härliga bilder! Synd att många blev kassa, det är ingen hit. Been there.

2006-12-29 @ 09:51:47
URL: http://www.lockar.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback