Semester!!

Japp,det är vad jag har nu och det känns ganska så skönt att äntligen få lite tid och slippa stiga upp vid 5 på mornarna eller vara vaken hela natten ;-)
Är nog tröttare än jag ens vill erkänna för mig själv så det gäller att ta vara på de här dagarna misstänker jag!!
Även om de 2 sista dagarna varit hur fullbokade som helst så är det faktiskt lite lugnare de närmaste dagarna.

Igår satte jag och barnen klockan på 6 och vi kom kanske ur sängarna 20 minuter senare,
för att sen möta Ellen,Felicia & Dino inne i stan vid strax innan 8 för att ge oss ut till Åby för att åka skridskor :) Enda chansen vi hade eftersom isbanan bara hade öppet mellan 8-9 för allmänheten,
så när Ellen frågade om vi ville följa med så var jag förmodligen inte jätte svår att övertala eftersom barnen tycker det är super kul att åka skridskor!!

Och det blev en härlig morgon,barnen åkte en timme ungefär och sen åt vi frukost där ute...mackor,chokladmjölk och kaffe till mammorna ;-) Jätte mysigt!!

Tyvärr är ju min kamera inte som den ska men jag lägger in ett par bilder iaf,
som inte blev hysteriskt suddiga.

Åby

En ganska så rolig bild tycker jag,både Hanna och Patric ramlade i
samma stund som jag plockade upp kameran ;-)

Åby2

Felicia,Hanna & Patric...tyvärr kom inte Dino med
i bild men det är han som syns i bakgrunden *ler*

När vi gett oss av därifrån så körde jag och barnen hem och bytte kläder och sen for vi vidare till min gudmor Margaretha.
Där vi fikade och bara satt och pratade i 2 timmar,jätte trevligt och lungt och skönt på alla sätt och vis!
Marcus var hemma oxå,är ju uppväxt med Margarethas barn och det är så kul att få ses ibland även om det blir alldeles för sällan nu mer!

Efteråt så styrde vi kosan mot stan igen för att hälsa på Caroline oxå och gratta henne på hennes 30-årsdag!Så det blev ytterligare en fika och trevligt prat :)

Eftersom det är Carolines dag i dag så passar jag på att säga GRATTIS här idag oxå!!
Hoppas att du haft en riktigt bra dag vännen och att du blivit firad på bästa sätt.
Kommer aldrig glömma dagen när vi klev in samtidigt på sos och började vår resa tillsammans där,
jag hade aldrig klarat den resan utan dig,tillsammans blev vi starka helt enkelt :)
Du betyder massor för mig gumman,även utanför jobbet,är så glad att du alltid finns vid min sida i vått och torrt *puss på dig*

C

Nu skriker barnen i högan sky här,dags att byta om och åka till mina föräldrar,då även min pappa fyller år idag.
STORT GRATTIS TILL DIG OXÅ PAPPSEN!!

Kram :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är inte utan att man börjar längta efter is! Och så varm choklad såklart.

Postat av: Caroline

*snyft* blir alldeles tårögd av det du skriver. Hade ALDRIG stannat kvar i V-ö om det inte vore för dig/er. Vänner/kollegor betyder så mkt mer än vad man tror.Ni gör så att man orkar kämpa på i motvind.

Hoppas du får ett riktigt gott nytt år med allt vad det nu innebär.

Massor med kramar från mig

2006-12-31 @ 11:36:50
Postat av: Anna O

Hej hjärtat!!

men jösses, det här inlägget har jag helt missat, även nyårsinlägget du gjort!!! Hur fasen har det gått till!??! Kikar ju nästan dagligen här, fattar ingenting....

Jaja, jätte mysiga skridsko bilder i alla fall, det syns verkligen på "ljuset" att det är tidig morgon.. mysigt!!

Massor av pussar o kramar!!

2007-01-07 @ 19:04:50
URL: http://gumsan70.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback