Bakat muffins

och spelat spel det är vad jag och Patric har gjort här idag :-)
Har egentligen inget speciellt att blogga om men ville ändå skriva några rader.
Är inne på min 5:e lediga dag och jag skulle verkligen kunna gå hemma hela våren & sommaren utan problem känns det som.
Visst jag tycker om mitt jobb och mina underbara kollegor men jag vet inte varför jag tappat lusten till att jobba.
Det är bara så skönt att vara hemma helt enkelt och slippa all stress.
Nåja,jag har 7 veckors ledigt att se fram emot i sommar så det är bara att bita ihop tills dess.

Nu är iaf ledigheten över för den här gången,
går på imorgon eftermiddag och sen är det mycket jobb både resten av veckan + nästa vecka.
Är ledig lite mera under sportlovet sen !

Ska till öron-kliniken med Hanna imorgon oxå,
hon hör så dåligt igen stackarn :(
Hon hade jätte ont i ett öra en kväll nere på Teneriffa men det onda försvann efter några timmar och sen kände hon inte mer,men efter det har hennes hörsel försämrats radikalt.
Jag hoppas bara att vi slipper platsrör ännu en gång,men samtidigt så måste hon ju höra,så vi får se efter imorgon helt enkelt.

Återkommer med rapport.




Kommentarer
Postat av: Lotte

Nyfiken som jag är tittar jag tillbaka :) Hoppas det går bra hos doktorn imorgon!

Postat av: Anna O

Hej gumman!

Hoppas att det går bra för Hanna på öron idag, och att det går bra att jobba oxå, men din rygg och allt.

TACK för att du finns hjärtat. Du är GULD värd, vete katten vad jag gjorde utan dig!!???

Pussar och kramar!!!

2006-02-08 @ 13:34:50
URL: http://gumsan70.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback